استاندار اردبیل :

ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان اردبیل تحقق یافتنی است

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۴:۵۱
کد خبر: ۷۳۳۷۵۵
استاندار اردبیل گفت: یقین دارم برنامه ها و وعده های اشتغال و توسعه استان با همدلی و آرامش محقق می شود؛ همانطور که همراهی و تعامل و وفاق بین نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی و قضایی استان باعث شده بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در نشست با دبیران احزاب و گروه های سیاسی استان ، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در جهت تحقق برنامه ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان بیان کرد : ایجاد این میزان فرصت شغلی آسان تر از اجرای پروژه راه آهن است و اگر توانستیم موانع و مشکلات راه آهن را حل کنیم به امید خدا می توانیم ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی را تا پایان سال عملی کنیم.

بهنام جو با اشاره به وعده تکمیل پروژه راه آهن استان در آیین معارفه خود گفت : قبل وبعد از عید تلاش ها و پیگیری های  بسیاری از مبادی استانی و کشوری ، به ویژه وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک ملی ایران انجام گرفته است.

او گفت: ما در ورود به این کار مطمئن بودیم که شدنی است و می توان امید و نشاط را در بین مردم و سرمایه گذاران ایجاد کرد، به همین خاطر موضوع راه آهن را شخصا پیگیری و مرحله به مرحله،  طی کردم .

استاندار اردبیل فرزندان توانمند استان را ظرفیت ارزشمند اشتغال و  توسعه دانست و گفت: ۸۰ درصد سرمایه گذاران واحدهای تولیدی منطقه ، فرزندان این استان هستند و در حوزه راه آهن نیز از وجود یکی از فرزندان برومند همین استان در بانک ملی ایران بهره جستیم و با همکاری و همراهی ایشان توانستیم موانع را مرتفع کنیم.

او در ادامه سخنانش ،  از ایجاد پایگاه اطلاع رسانی و ثبت اشتغال ایجاد شده خبر داد و افزود: برش شهرستانی اشتغال استان تهیه شده و تلاش می کنیم بر اساس ظرفیت های مناطق مختلف استان توسعه متوازن استان رقم خورد.

بهنام جو به برگزاری منظم جلسات پنجره واحد اشتغال روستایی و عشایری استان هم اشاره کرد و خاطر نشان کرد : پنجره واحد اشتغال روستایی عملکرد قابل قبولی داشته و باید تقویت شود و تلاش می کنیم با هدف کاهش بوروکراسی اداری ، پنجره واحد را به دیگر پروژه ها و برنامه های اشتغال استان تعمیم دهیم‌.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود ، با بیان این که همدلی ، آرامش ، همراهی و اتحاد ، در این برهه حساس که دشمنان ،  دشمنی خود را با شیوه های گوناگون پررنگ تر کرده ، ضروری تر می باشد اظهار نمود: احزاب سیاسی برای رسیدن به هدف ، شیوه های متفاوت و مختلف دارند اما در نهایت ، یک نتیجه و هدف نهایی را دنبال می کنند و آن اعتلای ایران اسلامی است.

او ادامه داد: زمانی که دشمن واحدی داریم که همه مجموعه را هدف قرار داده باید با همدلی و همکاری بیش تر که لازمه اش همفکری و تصمیم سازی است، دست در دست هم دهیم تا بتوانیم آرمان های نظام را پیش ببریم.

بهنام جو نقش احزاب و تشکل های سیاسی را در حل موانع و مشکلات توسعه استان مهم دانست و گفت: احزاب و تشکل های سیاسی به عنوان نمایندگان افکار،آرا و اندیشه های مختلف می توانند پل ارتباطی و اطلاع رسانی بین مردم و دولت باشند.

استاندار اردبیل در بخش دیگر سخنانش تاکید کرد : موتور محرکه توسعه استان ، خود ما هستیم و نباید گمان کنیم تنها با اختصاص اعتبار کلان از مرکز ، مشکلات مرتفع می شوند؛ بلکه با اتحاد و همدلی است که می توانیم سیاست های توسعه استان را پیش ببریم.

بهنام جو بر اطلاع رسانی مطلوب از عملکرد دولت و اقدامات انجام یافته در جهت خدمت رسانی به مردم و پیشرفت و توسعه استان با بهره گیری از روش های گوناگون اطلاع رسانی تاکید کرد و از راه اندازی تلویزیون شهری "خدمات دولت " جهت کمک به تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ها و طرح های عمرانی خبر داد.

استاندار اردبیل تخصصی شدن جلسات احزاب و بررسی مسائل در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان را با حضور مردم خواستار شد و افزود : نظر عموم مردم بهتر از نظر ماست و گفت و گوهای تخصصی ، نتایج مثبت در پی خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز