معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

کمک به ازدواج آسان در ارتش

۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۶:۳۶
کد خبر: ۷۳۳۹۵۹
کمک به ازدواج آسان در ارتش
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای طرحی موسوم به «لبیک» در این مجموعه گفت: این طرح‌ها در ارتقای آمادگی رزمی، آموزش، تعمیر و نگهداری و تحرک نیروها مؤثر بوده‌ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیرسرتیپ علی جهانشاهی در آیین پیوند آسمانی ١۴٠ زوج نزاجا نیمی از طرح‌های بیست‌وهشت‌گانه لبیک را در راستای ارتقای معیشت و کمک به‌ ازدواج آسان کارکنان و فرزندان کارکنان نزاجا دانست و اظهار کرد: علاوه بر چهار قلم کالای ایرانی که به‌زوج‌های جوان اهدا می‌شود، به‌پدرانی که دخترشان ازدواج می‌کند هم در این طرح مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اهدا می‌شود.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، نیز در این مراسم از ازدواج ١۴٠ زوج از خانواده ارتش در مشهد خبر داد و گفت: با اجرای طرح لبیک، مراسم ازدواج زوج‌های جوان از کارمندان نزاجا و فرزندان کارمندان نزاجا در یک روز که جشن ولادت امام رضا‌ (ع) است، برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ‌ دوم رضا میرزابیگی، رئیس بنیاد اکرام نزاجا نیز در این مراسم هدف از طرح پیوند آسمانی را ترویج ازدواج آسان بیان کرد و گفت: ۲۸ طرح در راستای ارتقای آمادگی رزمی نزاجا در حال اجراست که بیشتر طرح‌ها به مسئله نیروی‌ انسانی و روحیه کارکنان

مربوط است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز