فرماندار کمیجان خبر داد؛

جذب ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال با رویکرد مقابله رکود و بیکاری در کمیجان

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۰۵:۴۹
کد خبر: ۷۳۴۱۵۴
جذب ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال با رویکرد مقابله رکود و بیکاری در کمیجان
فرماندار کمیجان گفت: امسال بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی شهری و روستایی با رویکرد مقابله رکود و بیکاری در این شهرستان جذب شد.

به گزارش برنا از اراک، سیامک سلیمانی، افزود: بیش از 300 میلیارد ریال طرح اشتغالزایی در شهرستان کمیجان مصوب و به بانک های عامل در مرکز استان ارسال شد. 
وی ادامه داد: پس از بررسی های موجود در کمیته استانی حدود 220 میلیارد ریال از طرح های مذکور تصویب شد که 60 میلیارد ریال پرداخت شد و مابقی نیز در مرحله تشکیل پرونده است که به زودی پرداخت می شود. 
فرماندار کمیجان بیان کرد: اعطای تسهیلات اشتغالزایی امسال شهرستان کمیجان، بیش از 300 فرصت شغلی جدید را به همراه داشته است.
وی اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی شهرستان کمیجان در بخش های صنایع تکمیلی، کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری و صنعت است. 
سلیمانی تاکید کرد: حمایت همه جانبه از صنایع با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد در دستور کار فرمانداری کمیجان قرار گرفته که به تازگی واحدهای تولیدی کاغذ هفت لایه و تولید تجهیزات ورزشی در این شهرستان راه اندازی شده است. 
وی تولید سیب زمینی نیم پز منجمد را نیز یکی از برنامه های شهرستان کمیجان در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: متقاضیان تولید این محصول از حمایت های دولت در استان مرکزی برخوردار می شوند.
فرماندار کمیجان ادامه داد: در بخش گردشگری نیز اهالی روستای وفس با اعتبارات شخصی راه های دسترسی باغات این روستا را ساماندهی کردند که این مهم نقش برجسته ای در جذب گردشگر داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز