مشاور مدیرکل و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

ییلاقی: مهمترین برنامه اداره کل موفقیت ورزشکاران مازندرانی در جاکارتاست/ در بازسازی استادیوم شهیدوطنی، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان سنگ تمام گذاشتند

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۰:۲۸
کد خبر: ۷۳۴۲۹۱
ییلاقی: مهمترین برنامه اداره کل موفقیت ورزشکاران مازندرانی در جاکارتاست/ در بازسازی استادیوم شهیدوطنی، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان سنگ تمام گذاشتند
مشاور مدیرکل و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران مهمترین برنامه اداره کل را موفقیت ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای 2018 اندونزی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ محمدرضا ییلاقی اشرفی با اشاره به رقابت ورزشکاران ایرانی در مهمترین آوردگاه بازی‌های آسیایی اظهار کرد: مهمترین برنامه و هدف اداره کل ورزش و جوانان استان موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مدال‌آوری بازی‌های آسیایی است.

وی با بیان اینکه حدود بیست روز آینده بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی آغاز می‌شود، تصریح کرد: حدود یک‌سال پیش ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور کارشناسان خبره ورزش  در اداره کل شکل گرفت که در این خصوص جلسات مختلفی نیز برگزار شد.

مشاور مدیرکل و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت: از دیگر برنامه مهم اداره کل برنامه‌ریزی جهت مراسم بدرقه ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا در تهران با حضور استاندار است.

این مسئول با اشاره به اینکه نیمی از موفقیت ورزش کشور بر دوش ورزشکاران مازندرانی است، افزود: در اداوار گذشته بازی‌های آسیایی یک سوم کل مدال و دو سوم مدال طلا توسط دلاور مردان و شیرزنان ورزش مازندران به دست آمد.

ییلاقی اشرفی همچنین درباره بازسازی و ترمیم استادیوم شهیدوطنی قائمشهر گفت: در بازسازی استادیوم شهیدوطنی دکتر اسلامی، استاندار و حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان، سنگ تمام گذاشتند و بازسازی این استادیوم در زمان بسیار اندک صورت گرفت.

وی اذعان داشت: تمام هدف و برنامه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزاری بازی نساجی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور مقابل ذوب‌آهن در استادیوم شهیدوطنی بود که در نهایت این خواسته با موفقیت انجام شد.

وی با بیان اینکه هواداران و تماشاگران نساجی مازندران نیز  در بازی نساجی مازندران و ذوب آهن با تشویق‌شان جواب حمایت و محبت استاندار و مدیرکل ورزش و حوانان را دادند، تصریح کرد: تلاش زیادی صورت گرفت تا استادیوم شهید وطنی در کمترین زمان ممکن در اختیار تیم نساجی قرار گیرد.

ییلاقی اشرفی با بیان اینکه استاندار نگاه ویژه‌ای به ورزش استان دارند، خاطرنشان کرد: استاندار به اتفاق مدیرکل ورزش و جوانان طی سه روز از استادیوم شهدای هفتم تیر بابل بازدید و با حضور در استادیوم شهیدوطنی قائمشهر و همین‌طور سالن سیدرسول حسینی ساری بازی‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان و همین‌طور شهروند ساری و ارژن فارس را به تماشا کردند.

وی در پایان گفت: در بازسازی استادیوم شهیدوطنی مدیرکل ورزش و جوانان استان حضوری شبانه روزی داشت تا سرعت بیشتری در بازسازی استادیوم باشد و مکان و محل استراحت مدیرکل چمن استادیوم شهید وطنی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز