فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف محموله ۱۳۰۶ کیلوگرمی تریاک در استان مرکزی

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۳:۰۳
کد خبر: ۷۳۴۲۹۳
کشف محموله ۱۳۰۶ کیلوگرمی تریاک در استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله 1306 کیلوگرمی تریاک در استان خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ،  سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران از کشف محموله 1306 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

وی افزود: طی یک تعامل اطلاعاتی که با پلیس استان همدان به عمل آمد مشخص شد یک باند قاچاقچی در حوزه مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را به سمت استان‌های مرکزی کشور دارند که با تجهیز چندین تیم عملیاتی و اطلاعاتی تمام محورهای مواصلاتی استان مرکزی تحت پوشش قرار گرفت.

سردار عزیزی بیان کرد: به واسطه حضور تیم عملیاتی خودروی حامل مواد مخدر توسط یکی از تیم‌ها شناسایی و متوقف شد که با بررسی خودرو جاساز اتومبیل کشف و با باز شدن جاساز هزار و 306 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه یافت شد.

وی افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو کشنده تریلی متوقف و یک نفر نیز دستگیر شده است که پرونده در این رابطه تشکیل و به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع شد.

سردار عزیزی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 2 هزار و 321 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان مرکزی کشف شده که نسبت به سال گذشته 33درصد افزایش داشته است، گفت: در همین حوزه 6 هزار و 317 نفر دستگیری شدند که غالبا از معتادان متجاهر،خرده‌فروش‌های مواد مخدر و قاچاقچی‌ها بوده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 6 باند مهم مواد مخدر درسطح استان توسط همکاران نیروی انتظامی با اطلاعات مردمی شناسایی و متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پلیس استان با تمام توان خود در خدمت است که امنیت را در این حوزه برقرار کند و اطلاعات و تعامل شهروندان با پلیس قابل قدردانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز