مدیرکل بنیاد مسکن استان خبرداد؛

پیشرفت ۵۵ درصدی احداث واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۴:۳۲
کد خبر: ۷۳۶۰۲۵
پیشرفت ۵۵ درصدی احداث واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده
مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به احداث بازسازی منازل روستایی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، گفت: عملیات احداث و بازسازی منازل روستایی مناطق زلزله زده کرمانشاه تا کنون 55 درصد رشد فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حسن ظفری گفت : بازسازی و احداث 7500 واحد از منازل زلزله‌زده به استان همدان واگذار شده است که با یاری خدا  و مردم این مناطق تا قبل از شروع فصل سرما واحدها  آماده سکونت دائم هستند.

وی در مورد احداث و تعمیرواحدهای موجود در مناطق زلزله‌زده، بیان کرد:  مسئولیت عملیات احداث 3200 واحد و عملیات تعمیر 4300 واحد در 85 روستای سرپل ذهاب به بنیاد مسکن همدان محول شده است .

وی درصد رشد عملیات متوسط 55 درصد است، افزود: از 3200 واحد احداثی بیش از 2900 واحد عملیات پیکری، 2600 واحد اجرای سقف و 806 واحد عملیات گچ‌و خاک به اتمام رسیده است.

ظفری با اشاره به اینکه 806 واحد به مردم تحویل داده شده است، گفت: از مجموع 5000 واحدی که به تازگی افتتاح شده، 806  واحد متعلق به استان همدان است .

وی همچنین در خصوص واحدهای تعمیری گفت: 95 درصد واحد ها تعمیر شدند و  بیش از  4000 واحد موفق شدند با سیستم‌های بانکی عامل در خصوص اعطای تسهیلات ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان با بیان اینکه بیش از 3800 واحد عملیات تعمیر آنها تمام شده و 200 واحد باقی مانده است در خصوص اعتبار این عملیات، بیان کرد: 200 میلیارد تومان اعتبار به استان همدان اختصاص داده شده و بخش عمده آن تا به امروز هزینه شده است و تا چند ماه آینده مابقی عملیات اجرا و اعتبار باقی مانده هزینه می‌شود .

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا قبل از آغاز فصل سرما کار عمرانی و اجرایی با مشارکت مردم به اتمام خواهد رسید .

ظفری در پایان افزود: مردم در فرآیند بازسازی رکن اساسی هستند و خود مردم با حضور همه جانبه  مدیریت عملیات را برای اتمام واحد ها و بهره‌برداری هرچه سریعتر بر عهده دارند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز