استاندار مرکزی:

مراسم روز خبرنگار در شان این قشر برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۵:۳۶
کد خبر: ۷۳۶۵۶۴
مراسم روز خبرنگار در شان این قشر برگزار می شود
استاندار مرکزی در نشست ستاد گرامیداشت روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار فرصتی مغتنم در راستای تقدیر از زحمات و تلاش های بی دریغ خبرنگاران و اصحاب قلم در استان است لذا مراسم این روز باید در شأن خبرنگاران برگزار شود .

به گزارش برنا از اراک، سیدعلی آقازاده اظهار کرد: خبرنگاران نقش موثری در توسعه کشور دارند و با بیان مسائل و برقراری ارتباطی شفاف و سازنده بین مردم و مسئولان موجب پایداری، تداوم و بالندگی نظام اسلامی می‌شوند . 

وی بر تقویت تعامل و ارتباط دوسویه اصحاب رسانه با مدیران استان تاکید کرد و گفت: حداقل سه نشست عمومی طی چندماه گذشته با حضور حداکثری رسانه های استان و مدیران کل دستگاههای مربوطه  برگزار کردیم  و در این راستا کمیته  ای را با نام کمیته رسانه تشکیل دادیم که برگزاری مداوم جلسات کمیته رسانه استان می تواند نقش مهمی در جهت تقویت تعامل اصحاب رسانه و مدیران استان داشته باشد .  

وی گفت: برگزاری نشست های این کمیته به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رویکرد بررسی و رسیدگی به مشکلات اهالی رسانه و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه در دستور کار استانداری قرار دارد و تاکنون 2 نشست این ستاد برگزار شده است.ضمنا درقالب شورای اطلاع رسانی نیز عملکرد دستگاههای اجرایی را در حضور رسانه ها به ارزیابی و  نقد و نظر رسانه ها قرار داده ایم که در 5 جلسه اخیر این شورا عملکرد 10 دستگاه اجرایی در راستای شفافیت و  راستی آزمایی آمار و عملکردها از سوی رسانه ها بررسی و نقد و ارزیابی شده است . 

مدیر کل روابط عمومی استانداری نیز در این نشست با اشاره به برگزاری مراسم روز خبرنگار در روز چهارشنبه 17 مرداد ماه جاری ، گفت: جشن روز خبرنگار با حضور خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیران و فرمانداران برگزار خواهد شد . 

مصطفی عرب تصریح کرد: تقدیر از تعدادی از پیشکسوتان و فعالین عرصه رسانه استان از برنامه های پیش بینی شده برای جشن روز خبرنگار است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز