اعزام ۱۵ نماینده از استان مرکزی به مسابقات آسیایی اندونزی

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۰:۱۸
کد خبر: ۷۳۷۴۲۰
اعزام ۱۵ نماینده از استان مرکزی به مسابقات آسیایی اندونزی
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از اعزام ۱۵ نماینده از این استان به مسابقات ورزشی آسیایی در اندونزی خبرداد.

به گزارش برنا از اراک، مدیر کل تربیت بدنی استان مرکزی در جلسه بررسی آخرین وضعیت ورزش ۳ شهرستان تفرش، فراهان آشتیان با بیان اینکه ورزش تنها زبان بین المللی است که قابل درک برای همه است گفت: برای اولین بار ۱۵ نماینده از استان مرکزی بهورزش‌های آسیایی در اندونزی برگزار می‌شود اعزام شدند.

حقدادی همچنین با اشاره به تجهیز مکان‌های ورزشی افزود: تا پایان سال ۵ خانه ورزشی روستایی تفرش تجهیز می‌شوندو تشک هیئت کشتی این شهرستان هم تعویض می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعلق گیرد شهرستان آشتیان بالاترین میزان سرانه ورزشی را در استان مرکزی دارد اضافه کرد: ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل وتجهیز مکان‌های ورزشی شهرستان تفرش و فراهان و ۱۰۰ میلیون تومان هم برای تکمیل وتجهیز مکان‌های ورزشی شهرستان آشتیان تعلق خواهد گرفت.

  تجهیز ۱۵ خانه ورزش در  ۳ شهرستان  آشتیان، تفرش و فراهان

حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: ۱۵ خانه ورزش در این ۳ شهرستان تجهیز شده و با توجه به میزان اعتبارات کمیته ورزشی شهرستان در سال ۹۷ یک میلیارد تومان هم از اعتبارات ملی به این ۳ شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

میرزایی فرماندار تفرش هم گفت: در چند روز اینده نواقص استخر شنای شهرستان اصلاح خواهد شدوکف پوش سالن امام خمینی در شهرک فم اصلاح و بازسازی می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه مقرر شده زمین چمن روستای بازرجان در هفته دولت افتتاح شود افزود: از سرمایه گذار ورزش‌های آبی دعوت کردیم و در این جلسه قرار شد در ورزش‌های ابی هفته دولت در منطقه مورد نظر تفرش به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز