فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بهشهر خاطرنشان کرد:

خبرنگاران کارشان را برای رضای الهی انجام دهند نه برای منفعت شخصی و خوشحالی دل مسئول!

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۰:۳۱
کد خبر: ۷۴۰۴۲۴
خبرنگاران کارشان را برای رضای الهی انجام دهند نه برای منفعت شخصی و خوشحالی دل مسئول!
فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بهشهر خاطرنشان کرد: خبرنگاران کارشان را برای رضای الهی انجام دهند نه برای منفعت شخصی و خوشحالی دل مسئول!

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ سرهنگ پاسدار عابدین داغمه‌چی فیروزجایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران، که در سالن جلسات سپاه ناحیه بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: 17 مردادماه به یاد محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

وی افزود: روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از فداکاری شهید صارمی‌ها و دیگر شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس و قلم به دستان امروز جامعه است.

فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: دنیای امروز، دنیای اطلاع‌رسانی است و خبرنگاران سنگرداران عرصه جنگ نرم و فرماندهان عرصه فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: حق‌طلبی و مطالبه‌گری مهمترین رسالتی است که خبرنگاران در دنیای امروز بر عهده دارند و این یک مجاهدت عظیم است و چه بسیارند کسانی که شجاع و ایثارگرانه، این حرفه خطیر را برگزیده‌اند و با هدف روشنگری و اشاعه حقیقت از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

سرهنگ داغمه‌چی در ادامه عنوان کرد: در شرایط فعلی کشور اهمیت خبر و اطلاع‌رسانی بسیار بالاست و خبرنگاران به عنوان رابط بین مردم و مسئولان باید در انعکاس اخبار باصداقت عمل کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید کارشان را برای رضای الهی انجام دهند نه برای منفعت شخصی و خوشحالی دل مسئول، چون زمانی که در خبرها واقعیت‌ها را بیان می‌کنید آن‌وقت خداوند متعال هم از عملکرد کار شما راضی خواهد بود و نمره خوبی به شما خواهد داد و این حالت با هیچ چیزی برابری نمی‌کند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: ملت ایران در مقابل تجاوز بیگانه فصلی تاثیر‌گذار در تاریخ این رمز و بوم است که بخشی از آن ماحصل تلاش خبرنگارانی بود که با هدف اطلاع‌رسانی و نیز انتقال فرهنگ اسلامی انقلابی، به این معرکه وارد شده بودند.

داغمه‌چی در پایان گفت: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی 15 خانه محروم ساخته و تحویل داده شد در سال جاری هم کار  15 خانه محروم دیگر را شروع کرد که با لطف خداوند این 50 واحد تا پایان سال جاری ساخته و تحویل خانواده‌ها می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز