رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک:

شهردار اراک شورا پذیر باشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۸:۱۴
کد خبر: ۷۴۰۶۶۱
شهردار اراک شورا پذیر باشد
رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: از شهردار اراک خواستاریم تا معاملات و مناقصاتی که در شهرداری صورت می پذیرد را شفاف سازی کند. ایشان می بایستی شورا پذیر باشند و از شورای شهر فاصله نگیرند.

به گزارش برنا از اراک، دکتر کاوه فلک افلاکی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار افزود: امروزه هیچکس نمی تواند تاثیر گذاری رسانه ها بر افکار عمومی را انکار کند و در بین افراد جامعه صاحبان این رسته دارای جایگاه بالا و بااهمیتی هستند.

 وی با اشاره به اینکه خبرنگاران شرافت و حیثیت خود را با هیچ چیزی معامله نمی کنند گفت: سازمان های دولتی، غیردولتی، خدمات رسان و... همگی ارتباط نزدیکی با رسانه ها دارند و می بایستی توجه داشته باشند تمامی خبرنگاران را چه متنقد و چه حامی به طور یکسان مورد حمایت خود قرار دهند.

 فلک افلاکی گفت: اگر قرار باشد ارگان ها و سازمان ها  فقط رسانه هاید حامی خود را حمایت کنند و عرصه را برای رسانه های منتقد تنگ کنند در آینده شاهد جامعه ای عقب مانده خواهیم بود چرا که این انتقادات است که موجب رشد و رفع نواقص می شود.

وی افزود: خبرنگاران نیز وظیفه دارند ضمن انتقادات سازنده و شجاعانه واقعیت های جامعه را به اطلاع مردم برسانند و در زمینه های مختلف شفاف سازی کنند.

 رئیس شورای شهر اراک گفت: در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که از زمان شورای اول تاکنون اینگونه دچار مشکلات اقتصادی و مالی نبوده ایم

فلک افلاکی گفت: از آقای تاجران شهردار اراک انتظار زیادی در ارتباط با شفاف سازی معاملات و مناقصاتی که در شهرداری صورت می پذیرد را داریم و همچنین ایشان می بایستی شورا پذیر باشند و از شورای شهر فاصله نگیرند.

 وی عنوان کرد: از سازمان ها و ارگان هایی که شورای شهر را بر نمی تابند و آن ها را رقیب خود می دانند انتظار داریم در کنار شورا باشند و در این صورت در کنارشان هستیم.

 رئیس شورای شهر اراک افزود: از شهردار اراک انتظار دارم تلاش کنند قراردادهای پرسنل شهرداری به سمت و سویی برود که امنیت شغلی آن ها بیشتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز