در پی شناسایی‌ ۳ انبار احتکار ارزاق و مایحتاج ضروری در اردبیل

دادستان اردبیل:با هرگونه اختلال در حوزه اقتصادی برخورد قانونی می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۰۶۸۳
دادستان اردبیل:با هرگونه اختلال در حوزه اقتصادی برخورد قانونی می‌کنیم
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از شناسایی سه انبار احتکار ارزاق و مایحتاج ضروری در اردبیل خبر داد و گفت: با هرگونه اختلال در حوزه اقتصادی برخورد جدی و قانونی می‌کنیم.

به گزارش برنا،ناصر عتباتی  در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به شناسایی 3 انبار احتکار مواد غذایی و مایحتاج ضروری در اردبیل، اظهار‌کرد: در این زمینه دستورات لازم به ضابطان صادر شده است.

وی با اشاره به این که شناسایی این سه انبار با تلاش مجموعه قضائی و نیروهای نظامی و انتظامی انجام شده است، گفت: وسایل و ارزاق احتکار شده در این 3 انبار شامل برنج، شکر و لوازم خانگی است که انتظار ما رصدهای دقیق و جدی در این  زمینه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، افزود: امیدواریم تا با استفاده از ظرفیت های ملی بتوانیم از وجود چنین اقداماتی در کم‌ترین زمان ممکن جلو‌گیری به عمل آوریم.

عتباتی تصریح‌کرد: با هرگونه اختلال در حوزه اقتصادی برخورد جدی و قانونی انجام و پرونده کیفری برای متخلفان در این زمینه ایجاد می‌‌شود تا بتوانیم از این طریق شرایط اقتصادی را به ثبات برسانیم.

وی تاکید‌کرد: با احتکارکنند‌‌گان ارزاق و مایحتاج مردم به شدت و بدون اغماض برخورد خواهیم‌کرد و در این زمینه از اقدامات و تلاش‌های اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی و اطلاعات سپاه تقدیر و قدردانی می‌نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز