پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار مناطق روستایی و عشایری در شهرستان میاندوآب

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۲:۴۹
کد خبر: ۷۴۰۸۰۳
پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار مناطق روستایی و عشایری در شهرستان میاندوآب
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت : از تعداد ۴۰۹ طرح مصوب اشتغال پایدار روستائی و عشایری با اعتبار۶۶۶ میلیارد ریال، تا کنون برای اجرای ۲۱طرح کشاورزی ، ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار مناطق روستایی و عشایری شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محرمعلی دیانتی در جلسه میز خدمت مشترک با بانک کشاورزی ، ضمن قدردانی از زحمات مسئولین و کارشناسان بانک کشاورزی در خصوص پرداخت تسهیلات خسارت و مکانیزاسیون به بخش کشاورزی شهرستان،اظهار کرد: در ارائه خدمت و تسهیلات می بایست ترتیبی اتخاذ کنیم کشاورزان و دامدارانی که در اجرای طرح ها و پروژه های کشاورزی فعال اند؛ در اولویت قرار گیرند.

دیانتی افزود:به تعداد ۳۳۸ طرح توسعه روستائی زیر ۲۵۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۵۳۹۲۰ میلیون ریال اعتبار در کارگروه شهرستان مصوب و از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بانک کشاورزی ارسال شده است که از این طرحها موسسه کارآفرینی امید به تعداد ۱۴ طرح توسعه روستائی به مبلغ ۱۰۴۶۰ میلیون ریال و توسعه تعاون به تعداد یک طرح به مبلغ ۲۴۹۰ میلیون ریال ، پست بانک ۲ طرح به مبلغ ۲۱۴۰ میلیون ریال در کارگروه شهرستان مصوب و از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بانک عامل ارسال شده است.

فرجی رئیس بانک کشاورزی شهرستان میاندواب نیز با بیان مطالبی در خصوص وصول مطالبات، نحوه ارائه خدمات در طرح های مختلف خسارت، مکانیزاسیون و توسعه روستائی تصریح کرد: مشارکت، همکاری و تعامل مناسب بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی نقش اساسی در اجرای طرح ها، رونق و شکوفایی بخش کشاورزی شهرستان دارد.

در ادامه مسائل و مشکلات موجود در اجرای طرح ها، تمدید مهلت پرداخت اعتبارات توسعه روستائی، تلاش در راستای جذب حداکثری تسهیلات، پیگیری مسائل سامانه کارا و نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز