رئیس عقیدتی پشتیبانی غرب نزاجا

حدود ۴۷ بار کلمه ازدواج و تشکیل خانواده در قرآن آمده است

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۱:۰۸
کد خبر: ۷۴۰۸۲۰
حدود ۴۷ بار  کلمه ازدواج و تشکیل خانواده در قرآن آمده است
جشن ازدواج 150 زوج پرسنل ناجا و فرزندان آنان همزمان با پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن گل نرگس کرمانشاه به همت قرارگاه غرب ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا: حجت‌الاسلام محمد کرمانی رئیس عقیدتی پشتیبانی غرب در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح پیوند آسمانی در راستای معیشت کارکنان نیروی زمینی می باشد که اقدام خوبی است.

او افزود: از فرمایشات مقام معظم رهبری است، که به پرسنل نیروی زمینی بیشتر رسیدگی شود و طرح پیوند آسمانی یکی از راه کمک به پرسنل نیروی زمینی می باشد. و امروز 150 زوج به خانه بخت رفتند.

رئیس عقیدتی پشتیبانی غرب ارتش گفت: در قرآن 47 بار به ازدواج و مشتقات آن مانند تشکیل خانواده اشاره شده است و حدیث داریم پیامبر اسلام می‌فرماید، کسی که در امر ازدواج بهانه بیاورد و سر بزند از من نیست. فقرا در ازدواج خداوند آنها را بی‌نیاز می‌کند.

حجت الاسلام کرمانی افزود: ازدواج آرامش خاطر می آورد و کسی که متاهل باشد دغدغه ندارد و پشت جبهه با آرامش خاطر خدمت می کند.

رئیس عقیدتی پشتیبانی غرب ارتش،  ضمن آرزوی خوشبختی برای مزدوجین از خانواده‌ها خواست ازدواج آسان را سر لوحه کار برای جوانانشان بدانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز