فرماندار سلسله:

وام دار کسی نیستم/دراسرع وقت جابه جایی هایی دربرخی ادارات خواهیم داشت/هشدار به مدیران سفارشی درالشتر

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۴۲۰۲۱
وام دار کسی نیستم/دراسرع وقت جابه جایی هایی دربرخی ادارات خواهیم داشت/هشدار  به مدیران سفارشی درالشتر
شریف خسروی گفت: فلان مدیری که ادعا دارد پسرخاله فلان شخص است جائی درمیزخدمت شهرستان نخواهد داشت.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خسروی در نشست با فعالان سیاسی سلسله  با بیان اینکه در صورت لزوم، جابجایی مدیران را در برخی ادارات شهرستان خواهیم داشت، اظهار کرد: مدیران سفارشی باید بدانند که جایی در دستگاه های شهرستان نخواهد داشت زیرا ملاک، خدمت شایسته به مردم است.

او هشدار داد: خدمت به مردم اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد اگر می خواهیم به مردم خدمت کنیم باید در کنار هم باشیم.

خسروی  با تاکید بر اینکه برای آمدن و خدمت به شهرستان سلسله وام دار کسی نبوده ام، افزود: خط قرمز ما خدمت به مردم است و در این راستا باید مدیران شهرستان برنامه کاری خود برای امسال را طبق برش زمانی به فرمانداری ارائه دهند.

او در خصوص برخی رانت ها در فعالیت پیمانکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان ،تصریح کرد: به دنبال بررسی این رانت ها هستیم و کسانی که این کارهای خلاف را انجام داده اند باید تجدید نظر کنند و به روابط خاصی اگر هست پایان داده شود.

فرماندار سلسله با اشاره به مدیرانی که برای خدمت تردد می کنند، افزود: به این مدیران نیز مهلت یک ماهه داده می شود که یا مستقر شوند یا در جای دیگری مشغول خدمت شوند

خسروی با تاکید بر فعال کردن کمیته هایی که مدیران دستگاه های اجرایی دبیر آنها هستند، اظهار داشت: متاسفانه شهرستان سلسله ظرفیت فراوانی در بخش گردشگری دارد اما هنوز بخش میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان متولی ندارد و تعیین تکلیف نشده است.

او با تاکید بر ساماندهی مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان سلسله افزود: باید از این ظرفیت در راستای ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان استفاده شود.

فرماندار سلسله با انتقاد از سرویس دهی نامناسب بخش مخابرات و ارتباطات به شهرستان سلسله خواستار برطرف کردن مشکلات موجود در این بخش شد

او خاطر نشان  کرد: نباید اجازه دهیم به بهانه گران شدن دلار قیمت ها چند برابر شود؛ دستگاه های نظارتی شهرستان نباید اجازه افزایش غیرقانونی قیمت ها را بدهند.

خسروی  با تاکید بر تعریف حق آبه برای شهرستان سلسله ،گفت: مسئولان شهرستان باید به رسانه های خبری و خبرگزاری ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی پاسخگو باشند، نشست های خبری برگزار و روابط عمومی های خود را برای ارائه اطلاعات فعالیت های انجام شده در حوزه خود فعال کنند.

او با انتقاد از کمبود پزشک متخصص در شهرستان سلسله،تاکید کرد: رفت و آمد برای مردم پرهزینه و زمان بر است و اگر یک مورد اورژانسی پیش بیاید مشکل ایجاد می شود چون متخصص نداریم.

خسروی یادآورشد: در سفر گذشته وزیر بهداشت به لرستان قول یک دستگاه سی تی اسکن برای سلسله داده شده که هنوز عملی نشده است لذا امیدواریم با توجه به دستور وزیر بهداشت، علوم پزشکی لرستان پیگیر اهدای آن به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز