فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

کشف ۱۱ کانتینر حامل کالای قاچاق در البرز

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۲:۰۶
کد خبر: ۷۴۲۲۸۰
کشف ۱۱ کانتینر حامل کالای قاچاق در البرز
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۱ کانتینر حامل کالای قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار عباسعلی محمدیان گفت : در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله چیلر گازی به استان البرز و احتمال قاچاق بودن کالاهای وارداتی، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران به محل ترخیص کالا در جاده ماهدشت - صفادشت، اعزام و موفق به توقف ۱۱ دستگاه کانتینر در محدوده ماهدشت شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: تریلرهای مذکور برای بررسی به محوطه‌ای در اطراف مهرشهر کرج منتقل و مشخص شد که ۴۵ دستگاه چیلر گازی و یک محموله تجهیزات فن‌کوئل فاقد بارنامه و اسناد گمرکی معتبر است که به‌صورت قاچاق وارد استان البرز شده است.

سردار محمدیان بابیان این‌که ارزش کالاهای کشف‌شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و ۱۱ دستگاه کانتینر حمل کالاهای قاچاق نیز توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های عملیاتی سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در راستای اولویت‌ها و اهداف نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با دانه‌درشت‌های قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی این استان با قاطعیت با عوامل کالای قاچاق برخورد می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز