روزنامه نگاران و قهرمان ورزشی پیشگام بوده‌اند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۴۲۲۹۳
روزنامه نگاران و قهرمان ورزشی پیشگام بوده‌اند
اگر رسانه‌ها درست حرکت کنند و اهمیت امانت در خبر رسانی را بیشتر رعایت نمایند، در راستای سلامت نقش مهمی را ایفاء خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اعضای هیأت مدیره و شورای سرپرستی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران - شعبه کرمانشاه با حجت‌السلام‌والمسلیمن  مدیرکل و دکتر پریسا محمدی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دیدار کردند.

5

در این نشست یک ساعته ابتداً سید عباس کشمیری رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران -شعبه کرمانشاه گفت: هدف این انجمن راه‌اندازی تشکیلاتی فرهنگی، علمی، تخصصی و غیر انتفاعی است، که طی حکمی از سوی رئیس و دبیرکل انجمن نویسندگان وخبرنگاران و عکاسان ایران و با دریافت اعتبارنامه شماره ۸۶/۱۴۷۶۵ و به طور قانونی رسما" کار خود را آغاز نموده است.

کشمیری در ادامه سخنان خود با توجه به نقش مهم رسانه‌های جمعی در جذب حمایت کنندگان مالی و توسعه ورزش تاکید فراوان کرد و افزود: اگر رسانه‌ها درست حرکت کنند و اهمیت امانت در خبر رسانی را بیشتر رعایت نمایند، در راستای سلامت نقش مهمی را ایفاء خواهند کرد.

او افزود: این انجمن  در راستای کارهای فرهنگی و پاسداشت روزنام‌نگاران و قهرمان ورزشی پیشگام بوده و در این راستا بزرگداشت‌های برای برادران محبی قهرمان کشتی ایران در هتل پارسیان برگزار کرده است.

کشمیری گفت: این انجمن در آینده نیز بزرگداشت برای پیشکسوتان ورزش و رسانه در دست اقدام دارد.

خبرنگار: سمانه امیری

عکاس: بنفشه صالحی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز