وظیفه همه، ایجاد شور و نشاط در جامعه و توسعه ورزش همگانی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۳:۴۲
کد خبر: ۷۴۲۴۱۰
وظیفه همه، ایجاد شور و نشاط در جامعه و توسعه ورزش همگانی است
استاندار آذربایجان و رییس فدراسیون ورزش های همگانی بر ایجاد شور و نشاط در جامعه و توسعه ورزش های همگانی در بین آحاد مردم تاکید کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در دیدار علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی بر لزوم توسعه ورزش همگانی در این استان برای ترویج شور و نشاط در بین مردم تاکید شد.

اختصاص 27صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده بر همگانی کردن ورزش

در این دیدار که در حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان و عباس خورشیدی رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی برگزار شد، مجدآرا با اشاره به اینکه بباید برای توسعه ورزش در بین مردم و خانواده ها برنامه ریزی مدونی صورت گیرد گفت: از مدت ها قبل برای این مورد برنامه ریزی هایی صورت گرفته که در این خصوص دستورالعمل هایی برای هیات های مختلف استان ها و شهرستان ها ارسال شده و در این خصوص و با مصوبه مجلس، 27صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش در جامعه با محوریت ورزش همگانی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین با رایزنی های انجام شده قرار شده شهرداری ها با صداوسیما برای پوشش گسترده برنامه های فرهنگی و ورزشی برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه برنامه ریزی کنند تا ورزش همگانی در بین مردم گسترش یابد.

وظیفه همه، ایجاد شور و نشاط در جامعه و توسعه ورزش همگانی است

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم با اشاره به اینکه شهرداری ها باید برای ایجاد شور و نشاط در جامعه وظیفه خود مبنی بر برگزاری برنامه های فرهنگی، ایجاد زیرساخت های ورزش همگانی و برگزاری برنامه هایی چون کنسرت و ورزش های همگانی را انجام بدهند گفت: وظیفه سازمان ها همگانی کردن ورزش در جامعه است و ما نیز این خصوص دستور داده ایم 2 ساعت در روز سالن های ورزشی به عموم مردم اختصاص یابد.

وی اظهار کرد: ورزشهای همگانی باید به عنوان یک فرهنگ در بین اقشار مختلف مردم جامعه نهادینه شود و در این خصوص باید ردیف بودجه ای برای این منظور توسط دولت و مجلس اختصاص یابد.

وی ادامه داد: استان کمبودهایی در بخش زیرساختی ورزش بخصوص در روستاها دارد که تلاش ما و ورزش و جوانان بر توسعه زیرساخت است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز