امروز رخ داد ؛

پیکر جانباز سرافراز استان مرکزی در اراک تشییع شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۶:۳۰
کد خبر: ۷۴۳۲۷۷
پیکر جانباز سرافراز استان مرکزی در اراک تشییع شد
پیکر مطهر «محمد صادق دوخائی» جانباز سرافراز و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با حضور پر شور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اراک تشییع و در قطعه صالحین بهشت زهرای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش برنا از اراک ، این جانباز سرافراز استان مرکزی از ماه ها پیش به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان های اراک و تهران بستری بود که جمعه هفته گذشته در تهران دار فانی را وداع گفت. 
شهید دوخائی متولد سال 1343 اراک است که با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان نیروی بسیجی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.
وی بیش از 60 ماه در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشت و در ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۶۳ در ناحیه شرق دجله بر اثر حمله شیمیایی دشمن بعثی از ناحیه چشم، اعصاب، ریه، کلیه دچار آسیب جدی شد و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا، گفت: صبر و استقامت جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس ستودنی است و باید سیره این عزیزان در جامعه به عنوان الگو مطرح و نهادینه شود.
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» افزود: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون گذشت، ایثار و فداکاری جانبازان، شهدا و خانوادهای معظم این عزیزان است و آحاد جامعه باید تکریم از مقام شامخ این عزیزان را سرلوحه امور خود قرار دهند. 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز