فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تغییر کاربری موشک‌های برد بلند در دستور کار هوانیروز قرار گرفته است

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۵:۰۲
کد خبر: ۷۴۳۳۰۷
تغییر کاربری موشک‌های برد بلند در دستور کار هوانیروز قرار گرفته است
هوانیروز ارتش و سپاه با تعامل به عنوان ید واحد نظام در دفاع از کشور اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به ۱۶/۲ درصدی پیشرفت در طرح ذوالفقار (طرح نوسازی بالگردها) گفت: تغییر کاربری موشک‌های برد بلند نیز در دستور کار هوانیروز قرار گرفته است

این گزارش حاکی است کهفرماندهان هوانیروز ارتش و سپاه در قالب همایشی با عنوان هم‌افزایی نیروها با یکدیگر دیدار و گفتگوکردند.

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در این دیدار اظهار داشت: ما امروز به حدی از خودکفایی در تولید تجهیزات رسیده‌ایم که حتی برخی قطعاتمان را به پنها (پشتیبانی و نوسازی هلی‌کوپتری ایران) می‌فروشیم.

او افزود: هوانیروز در دوران دفاع مقدس با ۵۰۰ هزار پرواز عملیاتی و ۷۰۰ هزار سورتی پرواز، ۲۷۶ شهید و بیش از ۷۰۰ جانباز و ۱۱ آزاده تقئیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: این نیرو بعد از انقلاب هم در پشتیبانی از یگان‌ها حضوری فعالی داشته و به عنوان مثال، هشت هزار ساعت پرواز عملیاتی در پشتیبانی از قرارگاه‌های حمزه (شمال غرب) و قدس (جنوب شرق) داشته‌ایم.

 امیر قربانی ادامه داد: هوانیروز ارتش و سپاه با تعامل به عنوان ید واحده نظام در دفاع از کشور اقدام می‌کنند که باعث افزایش اقتدار دفاعی کشور می‌شود.

او افزود: رشد ۱۶/۲ درصدی پیشرفت در طرح ذوالفقار (طرح نوسازی بالگردها)از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این یگان می‌باشد و تغییر کاربری موشک‌های برد بلند هم در دستور کار هوانیروزقرار گرفته است.

امیر قربانی گفت: قسم یاد می‌کنیم تا آخرین بالگرد، فشنگ و قطره خون‌ در رکاب ولایت و نظام و دفاع از کشور تحت فرماندهی امام خامنه‌ای خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز