تجلیل صبوریان از ورزشی نویسان استان

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۶:۰۵
کد خبر: ۷۴۳۳۱۵
تجلیل صبوریان از ورزشی نویسان استان
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: شاید ما در جریان اقدامات و فعالیت‌ها متوجه برخی کمبود‌ها نشویم و در چنین زمانی خبرنگاران هستند که برای پیشرفت در ورزش و توجه نیاز‌های جوانان باید ما را نقد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان در مراسم تجلیل از ورزش نویسان استان گفت: از نظرما تمام ایام سال روز خبرنگار است چرا که این قشر زحمتکش در طول سال تعطیلی ندارند و فعالیت آنها متوقف نمی‌شود.

وی افزود: خبرنگاران با قلم انتقاد به‌جا و سازنده سبب می‌شوند که ایرادات و کمی کاستی‌ها مشخص و برطرف شوند و این موضوع کمک شایانی به ورزش خواهد کرد، مسئولین بخاطر حضور در متن کار گاهی متوجه ایرادات کار نمی‌شوند خبرنگاران با تیزبینی این ضعف را برطرف می‌کنند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: خبرنگاران نگاه مردم هستند و انتظار جامعه نگاه عادلانه است، علاوه بر کمی و کاستی ها یکی از نکات مهمی که باید خبرنگاران به آن توجه کنند محرومیت ها و کمبود امکانات است. شاید نتوانسته باشیم در همه حوزه ها قدرتمند ظاهر شویم اما این موضوع خارج از توان ما بوده است.

صبوریان بیان کرد: عملکرد هیئت های ورزشی در سال‌ گذشته که توسط وزارت اعلام شده نشان دهنده پیشرفت ورزش در استان است و در حوزه بانوان اول کشور شدیم با در نظر گرفتن شرایط مالی خراسان رضوی نسبت به خیلی از استان‌های دیگر این نتیجه پیروزی بزرگی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ۸درصد اعتبارات به خراسان رضوی تعلق دارد باید خبرنگاران کمک کنند و با تعامل بیشتر با اداره کل ورزش و جوانان این ۸درصد را زنده کنیم استان ما دارای پتانسیل بالای ورزشی است و با تمام محرومیت‌ها بهترین نتایج را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر نقش خانواده در موفقیت ورزشکاران گفت: مربی و خانواده مهم ‌‌‌‌‌‌‌ترین نقش را در پیشرفت ورزش ایفا می‌کنند توجه به آنها می‌تواند ورزش را ارتقا دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز