امید زیادی برای کسب مدال در جاکارتا داریم

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۴۳۳۸۷
امید زیادی برای کسب مدال در جاکارتا داریم
رئیس هیأت قایقرانی استان آذربایجان غربی گفت : با تمام قدرت از قایقرانان استانمان در جاکارتا حمایت می کنیم و امید زیادی برای کسب مدال داریم .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مرتضی پیری رئیس هیأت قایقرانی استان آذربایجان غربی گفـت : در مسابقات بازیهای آسیایی که در جاکارتا برگزار می شود چهار نفر از استانمان محسن شادی ، عاقل حبیبیان ، رضا قهرمانی به عنوان قایقران و طاهر کبوتری به عنوان مربی در تیم ملی قایقرانی حضور دارند و با سابقه خوب و درخشانی که قایقرانی استان در کشور و جهان دارد امید زیادی به دریافت مدال از طرف قایقرانان استان داریم و دعا می کنیم این اتفاق محقق شود و اثبات کنیم که قایقرانی استان همچنان قطب قایقرانی کشور است .

پیری افزود : صبح دیروز 28 مرداد ماه در دور مقدماتی روئینگ دو نفره سنگین وزن مردان محسن شادی و عاقل حبیبیان هر دو از استانمان با تیم های از هند ، ژاپن ، چین تایپه و ازبکستان رقابت کردن که توانستن چهارم شوند و راهی شانس مجدد برای دریافت مدال شوند . همچنین امروز محسن شادی در گروه اول دور مقدماتی روئینگ تکنفره سبک وزن مردان خوب درخشید وبا ورزشکارانی از  مالزی، قزاقستان، بنگلادش، هند و اندونزی رو به رو شد و عنوان دوم را بدست آورد و راهی شانس مجدد شد. به این ترتیب محسن شادی در شانس مجدد با رقبای خود دیدار خواهد کرد تا بتواند به مدال برسد.

رئیس هیأت قایقرانی استان افزود : در گروه دوم مقدماتی روئینگ دونفره سبک وزن مردان رضا قهرمانی از استانمان و امیرحسین محمودپور در رقابت با حریفانی از تایلند و کره جنوبی دوم شدند و به شانس مجدد راه پیدا کردند.

پیری ادامه داد : به این ترتیب قایقرانان استانمان در دو روز اول مسابقات خوب درخشیدند و خودشان را به مراحل بعدی رساندند و این امید می رود که در روز های آینده بتوانند مدال های رنگین خوبی برای کشورمان و استان آذربایجان غربی بدست آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز