"مدیرکل ورزش وجوانان لرستان "در گفت وگوی اختصاصی با برنا :

توجه به هر دو بخش ورزش وجوانان از ویژگی‌های دکتر سلطانی‌فر است/ دکتر سلطانی فر وزیری موفق در دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۵:۵۳
کد خبر: ۷۴۳۶۲۴
توجه به هر دو بخش ورزش وجوانان از ویژگی‌های دکتر سلطانی‌فر است/ دکتر سلطانی فر وزیری موفق در دولت تدبیر و امید است
دکتر علی یاور عزیزپوربه خبرگزاری برنا گفت: در دوران مسئولیت دکتر سلطانی فردر وزارت ورزش وجوانان جهشی بسیار عالی هم دربخش ورزش وهم درحوزه جوانان لرستان ایجادشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ دکتر عزیزپور در این گفت وگو با اشاره به عملکرد فوق العاده وزیر ورزش وجوانان  در توجه به هردو بخش ورزش وجوانان ،اظهار کرد:  دکتر سلطانی فر در مدت مسئولیت خود به عنوان وزیر ورزش وجوانان دست آوردهای بسیار عالی داشته است و دراین مدت اتفاقات بسیار خوبی هم دربخش  ورزش  وهم در حوزه جوانان لرستان رخ داده است.

او افزود: تجربه بالا، پیگیر وجدی بودن ،مقبولیت در دولت، آشنایی قبلی به مدیریت امور ورزش از گذشته، تفویض اختیار به معاونین و مدیران کل، توجه به دو بخش ورزش و جوانان و تلاش موثر برای ایجاد منابع و ردیف های اعتباری جدید در بودجه از مهمترین ویژگی های دکتر سلطانی فر به عنوان یک وزیر موفق در دولت تدبیر وامید است.

عزیزپور رشد سرانه فضا های ورزشی، رشد چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته وافزایش عناوین قهرمانی و افتخارآفرینی ورزشکاران را از دیگر دست آوردهای دکتر سلطانی فر برشمرد و یادآور شد: اتکا بیش از پیش به پرسنل درون وزارتخانه، توجه بیش از پیش به رفاه و معیشت پرسنل وهمچنین برنامه محوربودن ایشان باعث پیشرفت وتوسعه ورزش در کشور خصوصا مناطق محروم شده است.

او درخصوص سفرهای استانی وزیر ورزش و جوانان نیز تصریح کرد: سفرهای استانی دکتر سلطانی فر به ویژه به استانهای محروم و حتی شهرستانهای کوچک نشان از توجه ویژه ایشان به رشد وپیشرفت متوازن ورزش وتحقق برنامه های دولت در این رابطه  دارد.

عزیزپور با اشاره به سفر یک روزه دکتر سلطانی فر به لرستان در بهمن 95 ، خاطر نشان کرد: دراین سفر شاهد افتتاح استخر شنای امید پلدختر توسط وزیر ورزش وجوانان بودیم ؛همچنین دکتر سلطانی فر در این سفر دستور راه اندازی خانه جوان مرکز استان را صادر کردند و در همان روز درنشست جوانان منتخب استان حضوریافتند و طی بازدیدی که از پروژه های دهکده نیز داشتند باعث گشایش اعتبار تخصیصی شد که پیشرفت 98درصدی پروژه سالن سرپوشیده دو و میدانی محصول آن است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان پیگیری پروژه مجموعه ۱۵هزار نفره فوتبال از وزارت راه و شهرسازی ، کمک مالی به ورزش قهرمانی و همگانی استان  وهمچنین  پیگیری زمین سوارکاری لرستان را از دیگر دست آوردهای سفر مقام عالی وزارت ورزش وجوانان به  این استان عنوان کرد وگفت: این دست آوردها جهش خوبی در حوزه های ورزش و جوانان استان ایجادکرده که مسلما این جهش خوب در ورزش وجوانان لرستان به یمن سفر جناب دکتر سلطانی فر در سال 95به این استان انجام گرفته است.

 عزیزپور بیان کرد: همچنین در دوران وزرات دکتر سلطانی فر شاهد سفرهای متعدد معاونان وزرات ورزش وجوانان ودیگر مقامات وزارت خانه به استانهای مختلف ازجمله لرستان هستیم که هرکدام به نوبه خود دست آوردهای خوبی برای بخش ورزش و بخش جوانان استان داشته اند .

اوبا اشاره به عملکرد دکتر سلطانی فر در بخش جوانان نیز افزود : در حوزه جوانان نیز اتفاقات خوبی افتاده است که برگزاری نسبتاً منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح ملی و استانی و حتی شهرستانی، اعطا وام قرض الحسنه ازدواج، رشد سمن ها،افتتاح خانه های جوان و بالارفتن سطح مشارکت جوانان، ایجاد شادی و نشاط در جامعه از جمله این اتفاقات خصوصا در استان لرستان محسوب می شود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان رشد ورزش همگانی وارتقای سطح سلامت عمومی شهروندان همینطور توفیقات ورزش قهرمانی در سطح جهان و آسیا را  محصول نگاه  خاص وزیر ورزش وجوانان  به پیشرفت وتوسعه ورزش  دانست و گفت: در طی این مدت نیز شاهد ارتقا ورزش همگانی در بین مردم ایران و هم استانی های عزیزمان در لرستان هستیم .

علی یاور عزیزپور تاکید کرد:  بدون شک در سایه عملکرد فوق العاده دکتر سلطانی فر شاهد رشدوپیشرفت بیش از پیش  ورزش وحوزه جوانان کشور خواهیم بود.

گفت وگو : رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز