در گفت و گوبا خبرگزاری برنا ،مطرح شد:

دبیر هیئت وزنه برداری لرستان :فدراسیون وزنه برداری به هیئت لرستان اهمیت دهد/منتظربرگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان هستیم / باقدمتی سه ماهه دروزنه برداری بانوان کشورخوش درخشیدیم

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۹:۴۲
کد خبر: ۷۴۳۹۳۰
دبیر هیئت وزنه برداری لرستان :فدراسیون وزنه برداری به هیئت لرستان اهمیت دهد/منتظربرگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان هستیم / باقدمتی سه ماهه  دروزنه برداری بانوان کشورخوش درخشیدیم
"علیرضا معتمدی " در گفت گوی اختصاصی با برنا گفت: انتظار داریم فدراسیون وزنه برداری با توجه به پتانسیل های لرستان درورزش وزنه برداری توجه ویژه ایی به هیئت این رشته در استان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ معتمدی در این گفت وگوبا تاکید بر ضرورت توجه فدراسیون وزنه برداری   به وضعیت  هیئت این رشته  ورزشی  در لرستان با بیان اینکه  انتظار داریم که رییس فدراسیون به هیئت لرستان بها دهد ،اظهار کرد: درحالیکه وزنه برداری لرستان جایگاه خوبی در کشورپیدا کرده است و  جوانان وزنه بردار  لرستانی  در مسابقات آسیایی ،جهانی وبین المللی صاحب مقام وعنوان هستند فدراسیون هنوز حمایت لازم را  از ما نکرده است .

*تعویق مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری لرستان

معتمدی با اشاره به تعویق  افتادن مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری لرستان  خاطر نشان کرد: فدراسیون باید  مجمع انتخاباتی هیئت استان  را  هرچه سریعتر برگزارکند.

او با بیان اینکه  منتظر هستیم تا فدراسیون تاریخ برگزاری مجمع را انتخاب کند ،افزود: بایدفردی   از جنس خود این ورزش  رییس هیئت شودنه کسی که در طول شش ماه هم کوچکترین  سرکشی به سالن وزنه برداری  نمی کند.

*کسب 39 مدال رنگارنگ توسط وزنه برداران لرستانی

معتمدی با اشاره  به استعداد وظرفیت های  بالای لرستان در وزنه برداری ،نیز گفت: وزنه برداران لرستانی  خصوصا دراین دو دهه اخیر   39 مدال بین الملی، آسیایی وجهانی کسب کرده اندکه  بدون  تعارف در تاریخ ورزش لرستان  بی نظیراست در حالیکه  خیلی از رشته های المپیکی دراستان  در کسب مدال به این تعداد نرسیده اند .

اوبا بیان اینکه نباید گذاشت این رشته المپیکی در حاشیه قراربگیرد ، ادامه داد:اما با این همه افتخار که وزنه برداری لرستان کسب کرده است  هیچگونه حمایتی ازطرف فدراسیون  از این هیئت در استان  نمی شود.

*درخشش در وزنه برداری بانوان کشوربا سه ماه تمرین 

 این مربی وزنه برداری  در ادامه به موفقیت بی نظیردختران وزنه بردار لرستانی در اولین دوره مسابقات بانوان کشور اشاره کرد وگفت: عمر رشتهوزنه برداری  بانوان  در لرستان فقط به سه ماه می رسد  وما در 14 فروردین  ماه امسال وزنه برداری بخش بانوان را بدون هیچگونه امکاناتی راه اندازی کردیم  ؛ولی دختران وزنه بردار لرستانی  این نتیجه بی نظیر  را درسطح کشور کسب کردندو در این فاصله خیلی کوتاه توانستند باکسب مدالهای 12مدال بدرخشند .

معتمدی اضافه  کرد:  تیم لرستان با 4وزنه بردار با ترکیب سه وزنه بردار نوجوان ویک وزنه بردار بزرگسال در این مسابقات شرکت کردکه با همتی که از خود نشان دادند موفق به کسب  12 مدال شدند  وهمچنین خانم الهام حسینی نیز برترین وزنه بردار تمام رده ها شناخته شد .

او یادآورشد: ما درکمترین سطح تجهیزات وامکانات در سه شهر خرم آباد ،دورود والیگودرز روی بانوان سه ماه  تمرین داشتیم  به طوریکه  الهام حسینی خودش به تنهایی  در دورود تمرین می کرد از طرفی با توجه به شرایط جسمی بانوان حداقل امکانات برای آنان  یک میله استاندارد 15 کیلویی است  که حتی  این میله استاندارد بانوان را هم نداشتیم وبانوان ما با میله  آقایان تمرین می کردند چون میله بانوان باید کوچکتر باشد و فدراسیون حتی یک میله  هم به ما کمک نکرد ؛این شرایط برای بانوان مشکل بود  ولی ما خوشبختانه  نتیجه گرفتیم وتمام بانوان وزنه بردار ما در این دوره  از  مسابقات خوش درخشیدند  والان  الهام حسینی  در بزرگسالان آسیا هم حرف برای گفتن دارد .

*هدفم توسعه وزنه برداری در تمام استان است

 معتمدی   با بیان اینکه از سال 78 که هیئت مستقر شده است عضو فعالی درهیئت  بوده ام ،گفت: از اواخرسال 89  تاکنون دبیر هیئت این رشته در استان هستم البته  از سال  85 تا 89 رییس هیئت بودم.

  دبیر هیئت وزنه برداری لرستان ادامه داد: در طی این مدت که هیئت مستقر شده است  5 سرپرست برای  وزنه برداری لرستان گذاشته اند که  کلابا این رشته نا آشنا بودند  وحتی برخی از آنها نمی داصلا از مکان سالن وزنه برداری بی اطلاع بودند؟

 او با بیان اینکه من دوست دارم فردی  سازنده در ورزش لرستان  باشم واین ورزش را درتمام  استان توسعه دهم ،تصریح  کرد: از سال 73  به عنوان مربی نیز  فعالیت دارم  و هنوز یک ریالی از کسی شهریه نگرفته ام وحتی از جیب خودم هم  هزینه می کنم ؛در حال حاضر هم که دبیر هیئت وزنه برداری استان هستم به تنهایی به دنبال کارهای  هیئت می روم  ؛همه کاره هیئت شده ام هم نگهبان هیئت هستم  وهم  دبیر و به جای رییس هیئت کارهارا انجام می دهم واگر  من هم  نباشم وحتی یک ماه هم به سالن نروم باید در هیئت را تخته کرد تا این رشته  در استان تعطیل شود .

 علیرضا معتمدی با بیان اینکه در بحث استعداد یابی ومربی گری   برنامه های خوبی داریم ، تاکید کرد: شهرهای فعال  وزنه برداری استان خرم آباد، بروجرد، دورود ، ازنا والیگودرز  هستند که درمیان این  سه شهر خرم آباد ودورود والیگودرزدر بخش  بانوان نیز  فعالیت دارند.

دبیر هیئت وزنه برداری لرستان با بیان اینکه  در صددفعال کردن هیئت  دردیگر شهرهای استان هستیم ،خاطر نشان کرد :در حال حاضر امکانات وتجهیزات لازم برای ایجاد یک سالن حداقل بین 50 و70 میلیون هزینه دارد  که در این راستا نیازمند حمایت فدراسیون ومسئولین هستیم خصوصا در شهرهای   پلدختر وکوهدشت پتانسیل های خوبی در وزنه برداری وجود دارد که باید هیئت وزنه برداری در این شهرها راه اندازی شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز