رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه:

پلیس‌راهور و اداره کل بهزیستی کرمانشاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۸:۲۵
کد خبر: ۷۴۴۱۸۲
پلیس‌راهور  و اداره کل بهزیستی کرمانشاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست همکاری مشارکت پلیس‌راهور با بهزیستی جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک تشکیل شد.

این گزارش حاکی است که پلیس‌راهور واداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

بر اساس این گزارش؛ این تفاهم‌نامه در زمینه آموزش فرهنگ ترافیکی کودکان، مدیران و مربیان مهدهای کودک استان منعقد و به امضای سرهنگ "فضل‌الله شیری" رئیس پلیس‌راهور و "امید قادری" مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه رسید.

در ادامه این گزارش آمده است که این تفاهم‌نامه همکاری، مقرر شد اداره کل بهزیستی نسبت به همکاری و مشارکت در امر آموزش فرهنگ ترافیک برای جامعه هدف خود و همچنین ارائه لیست مهدهای کودک فعال سطح استان به پلیس راهنمایی و رانندگی جهت اعزام کارشناسان مجرب اقدام کند.  

در بخش دیگر این گزارش آمده است که پلیس‌راهور استان نیز مقرر شد برابر این تفاهم‌نامه نسبت به گسترش همکاری جهت آموزش فرهنگ ترافیک برای نونهالان مهدهای کودک و اعزام کارشناسان مجرب به این مراکز اقدام کند.

بر اساس این گزاش؛ عدم اخذ شهریه جهت شرکت در دوره ها و تدوین محتوا و همچنین توزیع منابع آموزشی و اقلام ترافیکی در مهدهای کودک به صورت رایگان از دیگر تعهدات پلیس راهنمایی و رانندگی در این تفاهم‌نامه همکاری بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز