استاندارلرستان:

بهره مندی ۱۵۰۰روستای لرستان از نعمت گاز/گازرسانی خدمت ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها

۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۱:۲۶
کد خبر: ۷۴۴۸۹۳
بهره مندی ۱۵۰۰روستای لرستان از نعمت گاز/گازرسانی خدمت ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها
"سیدموسی خادمی" از برخورداری ۱۵۰۰ روستای لرستان نعمت گاز خبرداد.

بهگزارشخبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی روزجمعهدرنخستینروزازهفتهوگرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی وباهنر،اظهار کرد: امروز را با زیارت قبور مطهر شهدای خرم‌آباد آغاز کردیم، چرا که این هفته به نام شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر نام‌گذاری شده است.

اوافزود:  این شروع پسندیده‌ای بود که همه مدیران به مقام شامخ شهدای لرستان به ویژه شهر خرم‌آباد ادای احترام کردند.

 خادمی با اشاره به برنامه‌های خود در هفته دولت،تصریح‌کرد: امروز یک مجموعه‌ای از روستاهای شهرستان خرم‌آباد را که امسال موفق شدیم گازرسانی آنها را به پایان برسانیم، حدود ۵۶ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان بودند که امروز به بهره‌برداری رسید و تقدیم مردم شد.

 او توجه ویژه درامر گازرسانی به روستاها را از خدمات بزرگ دولت تدبیروامید دانست ویادآورشد: گازرسانی در این منطقه به خوبی انجام شده است، لرستان چون کوهستانی و جنگلی است، دو اثر دارد؛یکی افزایش قیمت گاز رسانی به هر خانوار و بالارفتن هزینه آن و دیگر اینکه اگر گازرسانی نکنیم تخریب و آسیبی که به جنگل ها وارد می شود خیلی بیشتر از مناطق دیگر است.

او گفت: اکنون بیش از ۱۵۰۰ روستا در لرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

 خادمی بیان‌کرد: در راستای کمک به تنظیم بازار و جلوگیری از التهاب بازار یک نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی در محل ساختمان صندوق توسعه کشاورزی با مشارکت زنان روستایی ایجاد شده که از همه شهرستان های استان با محوریت این صندوق شروع به فعالیت کرده است.

به گفته او عمده محصولات این نمایشگاه خوراکی هستند و امیدواریم که در وضعیت معیشتی و بهبود شرایط اقتصادی مردم تغییر ایجاد کند. قیمت‌ این محصولات به ویژه کالاهای اساسی می‌تواند مرجع مناسبی برای استفاده مردم باشد.

 او با بیان اینکه احداث ساختمان صندوق توسعه کشاورزی  اقدامی خوب بود که بیشتر دولت تدبیر و امید آن ‌را تقویت کرد، افزود: این ساختمان به‌عنوان محلی برای تامین منافع خود کشاورزان عمل می‌کند که امروز افتتاح شد و امیدواریم منشأ خدمات خوبی برای کشاورزان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز