رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد :

افتتاح ۲۵۲ پروژه کشاورزی استان آذربایجان غربی در هفته دولت

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۵۴۲۴
افتتاح ۲۵۲ پروژه کشاورزی استان آذربایجان غربی در هفته دولت
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از افتتاح ۲۵۲ پروژه کشاورزی استان در هفته دولت امسال خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اسمعیل کریم زاده در جمع خبرنگاران گفت: ۲۶۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۴۹ میلیارد ریال در ایام گرامیداشت هفته دولت سال جاری افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد که از این مجموع ۲۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰۶ میلیارد ریال و اشتغال ۴۴۴ نفر مستقیم افتتاح خواهند شد و ۱۳ پروژه دیگر کلنگ زنی می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۱۷۸ پروژه در مورد مدیریت آب و خاک، ۴۶ پروژه در مورد امور عشایر، ۱۰ پروژه در مورد صنایع تبدیلی و غذایی، ۷ پروژه در مورد منابع طبیعی و آبخیزداری، ۵ پروژه در مورد تعاون روستایی، ۳ پروژه در مورد شیلات، ۲ پروژه در مورد بهبود تولیدات گیاهی و یک پروژه در مورد تولیدات دامی خواهد بود.

وی ادامه داد: با افتتاح ۲۵۲ پروژه، ۴۴۴ نفر بصورت مستقیم و ۶۵۶ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی خواهند شد ضمن اینکه ۱۱۲۲۱ خانوار نیز بهره مند می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: برای مجموع ۲۶۵ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی، ۱۶۴میلیارد ریال از اعتبارات ملی، ۴۴ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی، ۲۷۶ میلیارد ریال از آورده شخصی، ۶۶میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و با سرمایه گذاری مجموعا ۵۵۰میلیارد ریال هزینه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز