با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی؛

۶۵ پروژه در شهرستان چناران بهره برداری شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۸:۴۹
کد خبر: ۷۴۵۷۹۴
۶۵ پروژه با هزینه یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در شهرستان چناران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هزینه این پروژه ها 10 درصد هزینه پروژه های هفته دولت استان را شامل می شود.

از هفته دولت امسال تا دهه فجر یک هزار و 58 پروژه با هزینه 16 هزار و 20 میلیارد ریال در چناران بهره برداری می شود و به طور میانگین در پنج سال کذشته ماهانه 18پروژه در این شهرستان بهره برداری شده است.

این شهرستان در پیشرفت پروژه های عمرانی با متوسط 59 درصد پیشرفت فیزیکی رتبه دوم در استان را به خود اختصاص داده است.

230 میلیارد ریال  اعتبار در حوزه سلامت این شهرستان طی پنج سال گذشته هزینه شده است که   130 میلیارد ریال آن به بیمه سلامت و دارو اختصاص یافته است.

همچنین در این مدت 30 مدرسه با 246 کلاس آموزشی تحویل آموزش و پرورش شهرستان شده و برای 6 اقامتگاه بوم گردی مجوز صادر شده است.

در دوران دولت تدبیر و امید 48 هزار مشترک جدید آب، برق و گاز به جمع مشترکان این شهرستان افزوده شد.

هم اکنون 254 واحد صنعتی در این شهرستان  فعال هستند که80 واحد از این تعداد در دولت تدبیر و امید پروانه بهره برداری اخذ کردند و 45 واحد نیز پروانه طرح توسعه دریافت کرده اند.

چناران رتبه چهارم در صدور پروانه بهره برداری و اشتغال در شهرک های صنعتی و رتبه ششم اشتغال در استان را دارد و طی هفته دولت نیز اجرای 114 برنامه در قالب 18 عنوان با محوریت ارتباط مستقیم مردم با مسئولین در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز