معاون استاندار اردبیل خبر داد

افزایش صد در صدی صادرات محصولات تولیدی استان و حجم تجارت خارجی تا پایان سال

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۳:۰۴
کد خبر: ۷۴۶۳۱۹
افزایش صد در صدی صادرات محصولات تولیدی استان و حجم تجارت خارجی تا پایان سال
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت:پیش بینی می شود میزان صادرات محصولات تولیدی استان تا پایان سال حدود صد در صد افزایش یابد.

به گزارش برنا،بهمن حسین زاده که در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیدار و گفتگو با کارکنان این سازمان سخن می گفت ،  ادامه داد: در پنج ماه نخست امسال حجم تجارت خارجی و میزان صادرات محصولات تولیدی استان ۳۵ میلیون دلار بوده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال با دو برابر افزایش به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افزایش یابد.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه بخش صنعت معدن تجارت با هدف گذاری ایجاد ۱۲ هزار اشتغال جدید، نقش مهمی را در تحقق ایجاد ۲۰ هزار شغل ایفا می‌کند افزود:در راستای تحقق سند اشتغال استان ستادهای فرعی اشتغال در فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی استان ایجاد می‌شود .

او تصریح کرد : سازمان جهاد کشاورزی استان نخستین دستگاهی است که ستاد فرعی اشتغال با هدفگذاری ۵ هزار اشتغال جدید ایجاد شده  و در سازمان صنعت معدن تجارت نیز به زودی راه اندازی می شود.

معاون استاندار اردبیل با تاکید مجدد بر حمایت و استقبال از  سرمایه‌گذاری  در استان گفت : در اتاق استاندار و مجموعه دولت در استان برای سرمایه گذاران همیشه گشوده است.

معاون استاندار اردبیل با حضور در قسمت های مختلف سازمان صنعت معدن تجارت استان با یکایک کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کرد و هفته دولت را تبریک گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز