باید به زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان ها توجه ویژه شود

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۹:۳۷
کد خبر: ۷۴۶۳۶۳
باید به زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان ها توجه ویژه شود
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: علاوه بر مشهد باید به شهرستان ها نیز در زیر ساخت‌ها توجه ویژه ‌ای شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان در مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو استان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد و روز ملی کشتی به جامعه ورزشی ؛ گفت: درخصوص ووشو نباید صحبت کنم چرا که تمام کسانی که درمجمع حضور دارند شرایط این ورزش را می‌دانند.

وی افزود: فدراسیون برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده به تبع آن استان‌ها نیز خودشان را با برنامه فدراسیون هماهنگ کردند که اتفاقات خوبی را رقم زده؛ مستعدین ووشو بسیار زیاد است و خراسان رضوی ظرفیت خوبی دارد و امیدوارم با برنامه ریزی و همکاری هیئت استان با فدراسیون شاهد اتفاقات خوبی باشیم، تاکنون زحمات زیادی کشیده شده است اما برای رشد و پیشرفت استان هنوز راه زیادی را باید طی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از نظر سخت افزاری و زیرساخت‌ها تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شرایط لازم را فراهم کنیم به همین منظور خانه ووشو را در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهیم کرد این خانه قرار بود در هفته دولت به بهره برداری برسد منتها به خاطر مشکلات انشعاب این امکان به وجود نیامد.

صبوریان خاطرنشان کرد: رئیس هیئت باید علاوه بر مشهد توجه زیادی به زیرساخت ها در شهرستان ها داشته باشد همچنین باتوجه به اینکه خراسان رضوی در بخش بانوان در سال گذشته رتبه نخست را کسب کرده باید تلاش کنیم تا در ووشو نیز اول شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز