رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت:

پیشرفت قوچان درگرو اسکان مسافران در شهر است

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۴۶۸۲۵
پیشرفت قوچان درگرو اسکان مسافران در شهر است
رئیس شورای اسلامی شهر قوچان اظهار کرد: شهرستان قوچان زمانی پیشرفت خواهد کرد که مسافرینی که از جاده قوچان به مشهد عبور می‌کنند در شهرستان اسکان پیدا کنند در غیر این صورت موفق نخواهیم بود.

به گزارش برنا از قوچان؛ محمدرضا دادرس رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزدیک به یک سال از عمر دوره پنجم شورای اسلامی شهر قوچان می‌گذرد، گفت: حضور خبرنگاران در شورای اسلامی شهر برای ارائه اخبار به مردم بدون استثنا امکان‌پذیر است تا شهروندان بدانند مخاطبینشان در شورای شهر به‌درستی کار می‌کنند یا خیر.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه شهر قوچان صد درصد سیاسی است بدون تردید ارائه اخبار از سوی خبرنگاران بدون در نظر گرفتن جناح و حزبی می‌تواند نتایج بهتری برای شهرستان در برداشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان با اشاره به طرح جامع شهری در شهرداری خاطرنشان کرد: طبق ابلاغیه جدید به شورای اسلامی دوره پنجم، اعضای شورای شهر می‌توانند نسبت به بودجه سالانه، عملکرد و طرح‌های سالانه‌، کلیه ادارات دولتی و غیردولتی که به نحوی خدمات‌رسانی می‌کنند نظارت دقیق داشته باشند.

دادرس بابیان این مطلب که درگذشته شوراهای شهر اطلاعات زیادی در خصوص طرح تفضیلی نداشتند اما امروز خوشبختانه شورای شهر و شهرداری قوچان افراد بسیار آگاهی نسبت به طرح تفضیلی و طرح جامع دارد، خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش که به‌عنوان شهردار در قوچان فعالیت می‌کردم نسبت به حاشیه جاده قوچان به مشهد اعتراض داشتم که در هیچ جای کشور حاشیه جاده بیشتر از 38 متر حریم ندارد اما در قوچان 100 متر حریم جاده و 9 لاین فضای سبز وجود دارد که صد درصد به ضرر قوچان است.

وی افزود: خوشبختانه در دوره آقای کاظمی شهردار سابق 2 لاین حذف شد و به 7 لاین رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در پایان بابیان این مطلب که طی پیگیری‌های انجام‌شده دستوراتی برای بازنگری این موضوع داده‌شده است تا حریم جاده قوچان به 38 متر برسد، عنوان کرد: برای آباد کردن شهر قوچان لازم و ضروری است که مسافرانی که از این شهر عبور می‌کنند را در شهر نگه‌داریم و شهرستان قوچان زمانی پیشرفت خواهد کرد که مسافرینی که از جاده قوچان به مشهد عبور می‌کنند در شهرستان اسکان پیدا کنند در غیر این صورت موفق نخواهیم بود.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز