باحضور مدیرعامل صندوق روستاییان کشور صورت گرفت :

افتتاح یک واحد طرح تکاپو و دو طرح درمانی حوزه تامین اجتماعی در خرم آباد

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۳:۴۵
کد خبر: ۷۴۷۲۱۷
افتتاح یک واحد طرح تکاپو و دو طرح درمانی حوزه تامین اجتماعی در خرم آباد
همرمان با ششمین روز از هفته دولت یک واحد طرح تکاپو، دستگاه ام آر آی و سنگ‌شکن بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد با حضور معاون وزیرکار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ روز چهارشنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت  یک واحد طرح تکاپو، دستگاه ام آر آی و سنگ‌شکن بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد با حضورمحمدرضا واعظ مهدوی معاون وزیر کار ومدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در لرستان افتتاح شد.

واعظ مهدوی   در حاشیه  این مراسم اظهار کرد: امروز بخشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده را بازدید خواهیم کرد و جلسه شورای هماهنگی واحدهای تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تشکیل خواهد شد و همچنین اقداماتی درزمینهٔ بیمه عشایر و روستائیان صورت می‌گیرد.

او افزود: یکی از واحدهای طرح تکاپو را در استان افتتاح کردیم، طرح تکاپوی یکی از طرح‌های مؤثر در حوزه اشتغال است که زنجیره ارزش را در صنعت پوشاک ایجاد کند و زمینه آموزش، به‌کارگیری اشخاص در کارگاه‌های واقعی و تأمین مواد اولیه برای دوخت و دوز، طراحی و فروش فراهم می‌شود.

به گفته واعظ مهدوی در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد یک دستگاه ام آر ای دارای استاندارد خوب افتتاح شد و زمینه بهره‌مندی  بیماران، جامعه کارگری و مخاطبان تأمین اجتماعی از خدمات تشخیص این  ام آر آی فراهم شد و همچنین دستگاه سنگ‌شکن هوشمند مورد بهره‌برداری قرار گرفت که اعتبار این دو دستگاه بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز