مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های لرستان ،مطرح کرد:

پروژه پارک شاپوری خرم آباد از دستاوردهای دولت اعتدال است

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۴:۵۴
کد خبر: ۷۴۸۴۷۰
پروژه پارک شاپوری خرم آباد  از دستاوردهای دولت اعتدال است
"گودرز علیزاده " با اشاره به پروژه گردشگری پارک شاپوری خرم آباد ان را از دستاوردهای دولت اعتدال دانست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛علیزاده در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: این پارک گردشگری همراه پل های مینیاتوری استان در کنار پل تاریخی و باستانی شاپوری در جنوب شهر خرم آباد در کنار رودخانه قرار دارد.

او با بیان اینکه مساحت پارک و دریاچه پارک، مجموعا نزدیک به ۱۰ هکتار است ،افزود: این پروژه، توسط استانداری لرستان و سازمان همیاری شهرداریهای استان لرستان در حال اجراست.

علیزاده تصریح کرد: این پروژه مهم گردشگری و زیبایی درون شهری، از جمله اقدامات مهم دولت در راستای توزیع عادلانه امکانات شهری است و یکی از خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید به مردم است.

او یادآورشد:  به صورت مداوم در حال تلاش و کوشش هستیم که این پروژه زیرساختی مهم گردشگری در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های لرستان خاطر نشان کرد:  این پروژه یک ظرفیت مهم گردشگری تاریخی و تفریحی در خرم آباد خواهد بود.

علیزاده بیان کرد: وقتی شهرها، روستاها و مناطق مختلف استان لرستان دارای جاذبه‌های متعدد گردشگری هستند بایستی با کار و تلاش و برنامه ریزی بتوانیم از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شویم.

اوبا بیان اینکه در شمال شهر، مجموعه گردشگری کیو وجود دارد ،تاکید کرد:  دولت تدبیر و امید، در راستای ساماندهی اطراف پل شاپوری و عدالت در توزیع امکانات شهری، نسبت به احداث پروژه پارک شاپوری اقدام کرده  است که مراحل پایانی ساخت این پروژه در حال انجام است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز