برگزاری ۱۱ برنامه فرهنگی و ورزشی و افتتاح ۵ پروژه ورزشی در سرخس

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۱:۲۳
کد خبر: ۷۴۸۷۷۸
برگزاری ۱۱ برنامه فرهنگی و ورزشی و افتتاح ۵ پروژه ورزشی در سرخس
جشنواره ورزشی به مناسبت هفته ولایت و همزمان با هفته دولت در 11 رشته ورزشی با حمایت ستاد مردمی قرآن و عترت درسطح شهرستان و روستاهای سرخس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن کاوه بابیان این خبراظهارکرد: به مناسبت هفته ولایت و همزمان باهفته دولت جشنواره مسابقات ورزشی استانی در ۱۱رشته ورزشی تیراندازی، والیبال، بومی ومحلی، فوتسال، ووشو، بوکس، جودو، تکواندو، کشتی، مچ اندازی و دوومیدانی در سرخس برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایجاد انگیزه در ورزشکاران، سلامتی و نشاط در بین آحادجامعه و ترویج اخلاقیات در ورزش ، بویژه تمسک به شیوه زندگی ائمه اطهار را از مهمترین اهداف این جشواره برشمرد وگفت: حمایت ستاد مردمی قرآن و عترت ازاین رویداد ورزشی موجب حضور۳۵ تیم ورزشی و شرکت بیش از ۳۵۰ ورزشکار و مربی از شهرستانهای استان دراین شهرستان شده که این امر موجب آشنایی بیشتر مردم سایر نقاط استان با فرهنگ و ظرفیت های گردشگری و آیین های دینی مردم خونگرم سرخس شد.

وی در ادامه به شرکت بیش ۷۵۰ورزشکارسرخسی در این جشواره اشاره کرد و افزود: مسابقات ورزشی که در سطح استانی انجام میشود موجب تحرک و فعالیت هیئت‌های ورزشی، افزایش انگیزه ورزشکاران و محل کسب تجربه ای گرانقدر برای آنان بوده تا بتوانند با توان ومهارت بیشتری در میادین رسمی برای سرخس افتخار آفرین باشند.

کاوه افزود: این مسابقات دربخش بانوان نیزدر روستای پسکمر در۶رشته بومی و محلی کلاس کلاس، طناب زنی ، یک قل دوقل،دالپلان، هفت سنگ مهارتی و دارت باحضور بیش از ۱۲۰ شرکت کننده ازبانوان روستایی برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان افزایش شور و نشاط در بین روستائیان را از دیگر مزایای این جشنواره عنوان کرده و گفت: برگزاری والیبال سه نفره با شرکت ۱۴ تیم از ۱۰ روستای شهرستان از دیگر مسابقاتی بود که در طی یک روز با کیفیت بسیار زیاد به مرکزیت روستای پسکمر انجام شد.

کاوه ادامه داد: خانه ورزش روستای نوبنیاد، خانه ورزش شهر مزداوند از اعتبارات اداره ورزش و جوانان و باشگاه پرورش اندام انرژی+، باشگاه تخصصی ژیمناستیک خدادادی، باشگاه ورزشی ارغوان(ویژه بانوان) با هزینه و اعتبارات بخش خصوص از پروژه های ورزشی افتتاح شده در هفته دولت بود.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز کشورمان بخصوص شهیدان رجایی و باهنرخاطر نشان کرد: در مراسم فینال و پایانی کلیه این مسابقات به پاس رشادتهای شهیدان پر افتخار ایران اسلامی به نیابت ،از خانواده محترم شهداء توسط مسئولین با اهداء لوح تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز