رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:

۴۷ درصد از اعتبارات عمرانی استان مرکزی تخصیص یافت

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۱:۳۵
کد خبر: ۷۴۹۳۰۴
۴۷ درصد از اعتبارات عمرانی استان مرکزی تخصیص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: 47 درصد از اعتبارات عمرانی مصوب امسال این استان تاکنون تخصیص یافته است.

به گزارش برنا از اراک، «رقیه یادگاری» افزود: اعتبارات عمرانی پیش بینی شده امسال این استان حدود سه هزار و 800 میلیارد ریال است که تاکنون یکهزار و 800 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: استان مرکزی در زمینه تخصیص اعتبارات عمرانی در وضعیت مطلوبی قرار کرد و در طول سال علاوه بر این اعتبار از ردیف های دیگر نیز ارقامی به طرح های عمرانی اختصاص می یابد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی ادامه داد: تخصیص اعتبارات عمرانی پارسال این استان به موقع صورت نگرفت و در کل سال تنها 50 درصد اعتبار مصوب محقق شد.
یادگاری یادآور شد: اعتبار عمرانی پیش بینی شده پارسال این استان پنج هزار و 200 میلیارد ریال بود که تا پایان سال تنها 2 هزار و 600 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
وی گفت: فعالیت های عمرانی و رند پیگیری طرح های اجرایی سال جاری این استان تاکنون با روند خوبی در جریان است و تخصیص ها از پیش بینی ها زودتر صورت گرفته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی اضافه کرد: عملیات اجرایی 2 هزار و 400 طرح عمرانی در این استان در دست انجام است که نیمی از آن ها طرح های ساخت و ساز است و بقیه از ردیف تعمیر، تجهیز و نگهداری طبقه بندی می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز