افتتاح استاندارد ترین پایگاه اورژانس هوایی شرق کشور

۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۵۰۳۱۰
افتتاح استاندارد ترین پایگاه اورژانس هوایی شرق کشور
اورژانس هوایی نیشابور با حضور مقام عالی وزارت بهداشت جناب آقای دکتر هاشمی، نمایندگان نیشابور، فرماندار و مدیران اجرایی شهر وخیّرین حوزه سلامت در محل بیمارستان سوّم نیشابور (واقع در شهرک بسیج بلوارمقاومت ) با مساحتی به متراژ هجده هزار و دویست متر مربع و با اعتباری به مبلغ شش میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از نیشابور پایگاه اورژانس هوایی نیشابور استاندارترین پایگاه بیمارستانی شرق کشور می باشد و به دلیل قرار گرفتن نیشابور در مسیر زائرین امام رضا(ع)، حجم انبوه مسافرین و بروز حوادث جادّه ای متعدد، ضرورت استقرار پایگاه اورژانس هوایی در نیشابور احساس می شد که با همّت مسئولین دانشکده و شهرستان این موضوع به نتیجه رسید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با تشکّر از مسئولین سیاسی و اجرایی شهرستان اظهار داشت: در طی دو سال اخیر تلاش های بسیاری برای استقرار اورژانس هوایی در نیشابور شده است.

دکتر محسن عظیمی نژاد افزود: در اورژانس هوایی مهم ترین اقدام، کوتاه کردن زمان انتقال بیمار است که با این اقدام امیدواریم در خدمات رسانی به زائرین، مسافرین و مردم عزیز شهرستان های نیشابور و فیروزه گام های موثری برداریم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز