نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان البرز برگزار شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۸:۲۲
کد خبر: ۷۵۰۸۲۹
نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان البرز برگزار شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از برگزاری مطلوب نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان البرز خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر مقدم با اعلام این خبر افزود: به یاری خدا ٥ مهر ١٣٩٧ استان البرز میزبان برگزاری کنگره ملی شهدای این استان خواهد بود و مقدمه برگزاری این کنگره ملی، نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان البرز با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در شهرستان کرج برگزار گردید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان البرز با حضور و نقش آفرینی موثر و ارزنده هنرمندان رشته های مختلف فرهنگی و هنری در محیط عمومی پارک ایران زمین واقع در شهرستان کرج روز ١٦ شهریور و از ساعت ١٨ تا ساعت ٢٢ برگزار شد و طی این مراسم، هنرمندان و اصحاب فرهنگ البرز گوشه های از عمق ارادت خود را به ساحت مقدس شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رساندند.
مقدم در تشریح بخشهای مختلف این مراسم افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته، از ساعت ١٨ گروهها و صنوف مختلف فرهنگی و هنری در قسمتهای مختلف پارک ایران زمین، به اجرای برنامه های خود پرداختند و طی آن ٢ گروه از هنرمندان رشته تئاتر به اجرای تئاتر خیابانی و یک گروه ٥ نفره از هنرمندان تجسمی به خلق آثار در رشته طراحی و نقاشی پرداختند. همچنین با حضور مسئولین و اعضای ٣ انجمن شعر، سروده های خود را در وصف شهدای والامقام، بالاخص شهدای گرانقدر هنرمند و رسانه، تقدیم حاضرین کردند و همچنین با حضور هنرمندان و مدرسین انجمن خوشنویسان البرز، آثار خوشنویسی با مضامین ایثار و شهادت، خوشنویسی و تقدیم عموم مردم و بازدید کنندگان شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه گفت: بیان خاطرات رزمندگان هنرمند کشور و اجرای گروه سرود و انمایش آئینی از بخشهای دیگر این مراسم بود که بحمداله با استقبال و حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین همراه گردید.
این مقام مسئول ضمن تقدیر از دستگاه های ستاد برگزاری اجلاسیه، گفت: برگزاری مطلوب این مراسم، جلوه زیبائی از همکاری و هم افزائی حداکثری دستگاههای همکار در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه  بود که ان شااله شاهد استمرار و تقویت این روند باشیم.
گفتنی است این مراسم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی- صدا و سیما - حوزه هنری - بسیج هنرمندان و بسیج رسانه استان البرز در پارک ایران زمین کرج برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز