امام جمعه همدان:

الان وقت تقسیم غنایم نیست، باید هوشیار باشیم

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۵۱۹۳۷
الان وقت تقسیم غنایم نیست،  باید هوشیار باشیم
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با اشاره به وضعیت خاص کشور و تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران، گفت: امروز وقت تقسیم غنایم نیست و باید همه زیرپرچم ولایت هوشیار و بصیر باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه ‌محمدی شب دوشنبه در مراسم بزرگداشت سی ‌و هشتمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی دومین شهید محراب، اظهار داشت: باید توجه داشت که این روزها زمان گله ‌مندی و سوز و گداز نیست و باید کاری کرد تا کشور از این وضعیت رها شده و در روز قیامت مقابل امام و شهدا که خون خود را برای انقلاب اسلامی دادند، شرمنده نشویم.

وی افزود: امروز تحریم‌ های اقتصادی علیه کشور از سوی دشمنان اعمال شده و رییس جمهوری آمریکا هدف اصلی خود را قطع ارتباطات ایران با کشورهای دیگر قرار داده و حاضر نیست ایران حتی یک قطره نفت بفروشد، از این رو باید همه هوشیار بوده و آماده مقابله با دشمن و ترفندهای دشمنان باشیم.

طه محمدی با اشاره به دستگیری برخی احتکارکنندگان در کشور بر لزوم تداوم برخورد شدید با این افراد تاکید و تصریح کرد: احتکار در این شرایط کشور پست ‌ترین کاری است که یک فرد می‌ تواند در جامعه اسلامی انجام دهد تا هم‌نوع خود را در تنگنای معیشتی قرار دهد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل شهدا در زنده نگه داشتن اسلام، اظهار داشت: شهدای کربلا، دفاع مقدس و شهدای محراب از جمله انسان‌های آسمانی ‌هستند که چهره حق و حقیقت را دیده و عاشق و فدا در راه خدا شدند.

طه محمدی با بیان اینکه شهید مدنی خود را برای خدا و انقلاب اسلامی ایران وقف کرده بود، افزود: معنویت، اخلاص، عرفان و ذوب در دین شدن این شهید والامقام برای همه ملموس بوده و در حال حاضر برکات حضور ایشان نیز در اقصی نقاط کشور حس می‌ شود.

وی ادامه داد: باید توجه داشت اگر مراسم و گرامیداشت‌ها برای شهدا نباشد یاد شهدا فراموش خواهد شد و طبق فرموده رهبر انقلاب هر شهید یک پرچم اسلام است و وقتی شهدا فراموش شوند نماز، جهاد و همه آرمان‌های شهدا فراموش شده و این نیز باعث فراموشی خداوند می‌ شود.

طه محمدی با اشاره به مبارزات انقلابی شهید مدنی، گفت: در آن دوران شهید مدنی یک لحظه برای راحتی خود کاری نکرد بلکه خود را برای احیای اسلام و انقلاب فدا کرد.

وی ، اخلاص، تقوا، دلسوزی و ذوب شدن در انقلاب و ولی‌ فقیه را از ویژگی‌های ممتاز شهید مدنی برشمرد که این خصوصیات مصداق همان شجره طیبه با ثمره و میوه‌های زیاد بود.

 آیت الله اسدالله مدنی 20 شهریور 1360 حین اقامه نماز جمعه تبریز توسط منافقان کوردل به شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز