در اراک رخ داد

تهران قهرمان مسابقات کاراته ناشنوایان کشور شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۴:۴۱
کد خبر: ۷۵۱۹۶۷
تهران قهرمان مسابقات کاراته ناشنوایان کشور شد
سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته ناشنوایان در بخش آقایان با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

به گزارش برنا از اراک، سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور گرامیداشت هفته دولت و انتخابی تیم ملی کاراته ناشنوایان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

این مسابقات با حضور 50 ورزشکار از 11 استان کشور در دو بخش کاتا و کمیته در دانشگاه فنی حرفه‌ای اراک برگزار شد که در پایان همانند دوره قبل، تهران به مقام قهرمانی رسید و مرکزی و گیلان به ترتیب در رده های دوم و سوم دست یافتند.

در بخش کاتای انفرادی حمید مهدی نژاد از تهران به مقام قهرمانی دست یافت و دانیال غلام پور دوم شد، پوریا نیک فرجام و مصطفی حسن پور نیز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

در بخش کمیته و در وزن 60- کیلوگرم،  میلاد صادق زاده از تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و امیر ارسلان احدی از گیلان دوم شد و رضا شعبانی از استان مازندران و داود بافنده از آذربایجان شرقی مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

در وزن 67- ، علیرضا کیشانی از مرکزی توانست قهرمان شود و محمد خدایار از البرز به عنوان نایب قهرمانی رسید. مدال برنز این وزن نیز به حمید مهدی نژاد از تهران و مهدی سوری از قم رسید.

در وزن 75- کامران رضایی بود که توانست بر سکوی نخست بایستد و مصطفی حسن پور از تهران بر جایگاه دوم قرار گرفت. سید احمد موسوی از لرستان و ابراهیم پور کاشانی از تهران نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن 84-، حسین تبرته فراهانی از مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت و حسین افشاری از آذربایجان شرقی دوم شد. علی میرقیصری از قم و عنایت زارع نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن 84+، سید مرتضی جدایی از استان قم قهرمان شد، مصطفی پاپی بر سکوی دوم ایستاد و سید علی جدایی و سید مجتبی شریعت زاده هر دو از استان قم به مقام سوم رضایت دادند.

در رقابت نفرات برتر اوزان نیز حسین تبرته از استان مرکزی موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمانان شد، محمد خدایار از استان البرز به مقام نایب قهرمانی رسید و میلاد صادق زاده از تهران و کامران رضایی نژاد از گیلان نیز مشترکا سوم شدند.

این مسابقات در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی و هفته دولت در اراک برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز