رئیس فدراسیون وزنه برداری :

وجود ۵۰ ورزشکار در اردوهای تیم ملی وزنه برداری / در بحث گروه های پایه وحوزه بانوان فعالیتهای زیادی صورت گرفته است

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷:۲۲
کد خبر: ۷۵۲۱۷۷
وجود ۵۰ ورزشکار در اردوهای تیم ملی وزنه برداری / در بحث گروه های پایه وحوزه بانوان فعالیتهای زیادی صورت گرفته است
علی مرادی گفت:با توجه به میزان بودجه واعتبارات کم، فدراسیون وزنه برداری مظلوم است ونیازبه حمایت دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مرادی  در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری لرستان  اظهار کرد: رویکردهیئت جدید وزنه برداری استان  در راستای  تعامل با فدراسیون باشد.

او با بیان اینکه هیئت جدید افزایش آمارورزشکاران سازمان یافته را مد نظر قرار دهد افزود: همچنین بحث آموزش پایه در سایه همکاری با آموزش وپرورش را نیز درنظرگرفته شود.

مرادی با بیان اینکه رییس جدیدهیئت وزنه برداری استان نایب رئیس بانوان را درساختارهیئت شکل دهد، تصریح کرد: با توجه به فعالیت بانوان وزنه برداراستان در زمان محدود و نتایج بسیارخوبی که در سطح کشورتوسط بانوان لرستانی  کسب شد توانمندی های خوبی در حوزه بانوان این رشته در لرستان وجوددارد که می توان روی این ظرفیت از لحاظ کمی وکیفی  برای کسب  مدال در سطوح ملی وبین المللی  سرمایه گذاری کرد.

او با بیان اینکه قهرمانان بسیار خوبی از لرستان در اردوهای تیم ملی وزنه برداری وجوددارد ، یادآورشد: سال جاری سال شکوفایی وزنه برداری لرستان در سطح بین المللی خواهدبود.

مرادی  با اشاره به برنامه های فدراسیون وزنه برداری  برای تقویت حوزه ورزش بانوان نیزگفت: امیدواریم اولین مدال المپیک 20 و24توسط بانوان این استان  کسب شود.

اوگفت: با پیگیری وزارت ورزش پوشش کشورهای اسلامی در بخش وزنه برداری بانوان مورد تصویب قاره آسیا وسطح  بین المللی قرار گرفته است  وبانوان وزنه بردار ایرانی می توانند  در مسابقات داخلی و بین المللی به وسیله این پوشش فعالیت های خودرا بیشتر وبهتربرای کسب  افتخارات مضاعف انجام دهند.

مرادی با بیان اینکه  در بحث گروه های پایه فعالیتهای زیادی صورت گرفته است از برگزاری جشنواره المپیاد ایرانیان در رده سنی 12 تا 15 سال خبرداد و افزود: برای اولین بار این جشنواره در رده دختران 12 تا 15 سال نیز برگزار خواهدشد.

او ادامه داد: در پایان سال مسابقات نوجوانان را در آمریکا خواهیم داشت وامیدواریم که در بخش نوجوانان افراد شاخصی را در این مسابقات داشته باشیم.

 مرادی با اشاره به بحث تجهیزات بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد وگفت: درراستای مسیراستعداد یابی حرکت های زیربنایی خوبی شکل گرفته است  که با آماده کردن پکیج هایی که  برای استانهاتدوین شده است می توان تا 30 سال آینده این مسیررا مورد حمایت قرارداد.

او با بیان اینکه فدراسیون  وزنه برداری مظلوم است ونیازبه  حمایت دارد ، خاطر نشان کرد: بودجه ما حدود 3میلیارد است وباتوجه به شرایط  ارز درکشورو این میزان اعتبار بایدبرنامه های  فدراسیون را اجراکنیم .

رییس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه  درحال حاضر 50 ورزشکار در اردو های تیم ملی وزنه برداری وجوددارد ،گفت:در سه سال گذشته 600 آزمایش کنترل  دوپینگ با هزینه 500 دلار گرفته شد که از این تعداد فقط یک مورد آن مثبت بود .

 علی مرادی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی بیان کرد: بدون اخذ وجه  وبه صورت رایگان به وسیله مدرسین  ازبرگزاری کلاس های  داوری ومربی گری در هیئت ها حمایت می کنیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز