پارک غدیر، پیشانی عرصه خدمت رسانی به زائران در بدو ورود به مشهد

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۷:۵۸
کد خبر: ۷۵۴۱۷۵
پارک غدیر، پیشانی عرصه خدمت رسانی به زائران در بدو ورود به مشهد
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: پارک زائرپذیر غدیر پیشانی عرصه خدمت رسانی به زائران آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در بدو ورود به مشهد مقدس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در بازدید از پارک زائر پذیر غدیر گفت: سیاست ما در حوزه زیارت، رونق بخشیدن به مکان های اسکان رسمی در افق دراز مدت می باشد.

وی ادامه داد: از آنجا که مشهد مقدس میزبان قابل توجهی از زائران در طول سال است و قشرهای متوسط و پایین جامعه در ایام خاص به ویژه در دهه پایانی صفر برای زیارت به مشهد مقدس مراجعه می کنند، وجود مکانی چون پارک زائرپذیر غدیر نقش مؤثری در اسکان و اقامت این قشر از زائرین را برعهده دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: شهرداری مشهد با ایجاد این مکان به صورت متمرکز خدمات جامع و کاملی را به زائرین ارائه می دهد و امید است با توسعه و تجهیز این پارک و ایجاد اماکن مشابهی ظرفیت اسکان موقت زائرین افزایش یابد تا در آینده و با افزایش روزافزون زائران با مشکل اسکان خصوصاً اسکان اقشار متوسط و کم درآمد جامعه مواجه نشویم .

در این بازدید مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری، معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد و معاون شهردار منطقه هفت مشهد نیز حضور داشتند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز