رایزن بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی:

آفریقای جنوبی همواره دوست کشور ایران بوده و هست

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۴:۳۸
کد خبر: ۷۵۴۲۳۱
آفریقای جنوبی همواره دوست کشور ایران بوده و هست
رایزن و وابسته بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی گفت: آفریقای جنوبی همواره به عنوان دوست کشور ایران بوده و روابط سیاسی خوبی با این کشور دارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سارا دین صبح دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی مازندران با بیان اینکه دو کشور ایران و آفریقای جنوبی روابط سیاسی خوبی داشته اند گفت: ایران به عنوان دوست نزدیک در کنار این کشور بود و امروز آفریقای جنوبی نیز در کنار ایران است.

وی با بیان اینکه روابط سیاسی دو کشور به روابط بهینه اقتصادی دو کشور کمک نکرده است گفت: ظرفیت زیادی برای توسعه روابط اقتصادی وجود دارد و سعی داریم فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری را در استان های ایران شناسایی کنیم و فرصت های صادرات محصولات ایران به آفریقای جنوبی نیز شناسایی شود.

رایزن و وابسته بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی در تهران با بیان اینکه حوزه کشاورزی مازندران تشابه زیادی با آفریقای جنوبی دارد و دو استان این کشور شباهت های زیادی با مازندران دارد گفت: عمده محصولات کشاورزی آفریقای جنوبی به کشورهای اروپایی، شمال اروپا و خاور دور صادر و از کشوری پیشرفته محسوب می شود.

سارا دین ادامه داد: مازندران استانی زیبا است و سواحل بسیار خوبی دارد و یکی از شهرهای آفریقای جنوبی جزو ۱۰ شهر زیبای جهان است و ایرانی های زیادی نیز به آن سفر می کنند.

وی با بیان اینکه موقعیت های زیادی در آفریقای جنوبی وجود دارد گفت: مازندران نیز دارای ظرفیت های خوبی در حوزه معدن است و می توانند تعامل مطلوبی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز