طرح مطالعاتی نقشه خطرپذیری کرج در حال تهیه است

۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۳:۱۸
کد خبر: ۷۵۴۸۲۰
طرح مطالعاتی نقشه خطرپذیری کرج در حال تهیه است
​معاون شهرسازی شهرداری کرج با بیان اینکه مطالعات انسجام بخشی محلات کرج انجام می شود، گفت: مطالعات لرزه خیزی، کاهش خطرپذیری و مدیریت بحران کرج در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا، احدالله احمدی پرگو در جلسه "مطالعات لرزه خیزی، کاهش خطرپذیری و مدیریت بحران بعد از وقوع زلزله و تاب آوری شهری" که با حضور جمعی از دانشگاهیان ‌و محققان کشور آلمان برگزار شد، با اعلام این که طبق آخرین سرشماری انجام شده در سال ۹۵ کرج جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۵۹۲ هزار نفر را در دل خود جای داده است، اظهار کرد: رشد جمعیت در این کلانشهر ۳.۱۴ درصد است.

معاون شهرسازی شهرداری کرج با اشاره به رشد روز افزون جمعیت در این شهر، افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده میزان مساحت قانونی شهر کرج ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه برنامه ریزی مناسبی برای توسعه یِ آتی شهر کرج بر اساس اصول شهرسازی و توسعه پایدار صورت گرفته که پیرو این امر در حال تهیه طرح تفصیلی شهر هستیم.

احمدی پرگو با تشریح اقدامات انجام شده پیرامون تهیه و تدوین طرح تفصیلی کرج، گفت: در حال حاضر مطالعات کارشناسی و تخصصیِ جنبه های مختلف این طرح در حال انجام است که در تلاش هستیم هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته عملیات نقشه برداری هوایی شهر کرج انجام گرفته و در صدد تبدیل عکس ها به نقشه هستیم، گفت: مطالعات لرزه خیزی، کاهش خطرپذیری، مدیریت بحران و همچنین منطقه بندی شهر کرج در حال اجراست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز