با پایان عزاداری ظهر عاشورا و آئین "گِل مالی" در خرم آباد ،صورت گرفت:

پاکسازی گسترده شهر توسط نیروهای شهرداری خرم آباد

۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۵۵۰۵۰
پاکسازی گسترده شهر توسط نیروهای شهرداری خرم آباد
با پایان مراسم عزاداری عاشورا و آیین گل مالی به دستور شهردار خرم آباد و بنابر برنامه ریزی قبلی، اکیپهای خدمات شهری مستقر در سطح شهر به پاکسازی گسترده کل شهر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امروز و همزمان با پایان مراسم عزاداری عاشورا و آیین گل مالی  به دستور شهردار خرم آباد و بنابر برنامه ریزی قبلی، اکیپهای خدمات شهری مستقر در سطح شهر به پاکسازی گسترده کل شهر و اطراف جایگاههای عزاداری و جمع آوری و شستشوی حوضچه های گِل پرداختند.

این اکیپها که از روزهای قبل همراه با امکاناتی چون بیل و لودر ، تانکرهای آب و خودروهای آتش نشانی در اطراف جایگاههای عزاداری مستقر شده بودند، با سرعت قابل توجه و جهادگونه روند نظافت و پاکسازی سطح شهر جهت برگشت شهر به حالت عادی و نیز تسهیل در برگزاری مراسم شام غریبان را آغاز کردند.

همچنین  شهرداری خرم آباد در روزهای گذشته و جهت رفاه بیشتر عزاداران پاکسازی و شستشوی مکرر جداول و مخازن زباله را در دستور کار داشت. 

چاپ بنرهای عزاداری برای هیئت های عزاداری، و اهدای هیزم خشک و خاک اماده از دیگر اقدامات شهرداری در چند روز گذشته بودند.

گفتنی است؛وحید  رشیدی شهردار خرم آباد همراه با معاونین و مدیران امروز  همزمان با عزاداری و شرکت در آیین گل از نزدیک بر روند انجام امور نظارت می نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز