استاندار سمنان:

زنگ مهر سرآغاز آموزش اندیشه ورزی و عبودیت است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۵۹۵۵
زنگ مهر سرآغاز آموزش اندیشه ورزی و عبودیت است
استاندار سمنان گفت: زنگ مهرماه به عنوان آغاز سال تحصیلی، سرآغازی برای نظام تعلیم و تربیت و نهادینه کردن فرهنگ عبودیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید شهاب الدین چاوشی در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت به مناسبت آغاز سال تحصیلی در آموزشگاه حضرت فاطمه زهرا(س) سمنان گفت : جاودانه شدن مکتب اهل بیت(ع) و نهادینه شدن فرهنگ عبودیت نیازمند تلاش موثر معلمان و آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: فرهنگ عبودیت در سایه ادب آموزی، مدارا و صبوری، مهر ورزیدن، خوب شنیدن و هنر سکوت محقق خواهد شد و معلمان در جهت تحقق این راهبرد و نهادینه شدن مکتب حسینی در بین دانش آموزان باید تلاش دوچندان داشته باشند .

چاوشی، از اول مهرماه به عنوان اول آفرینش اندیشه و عبودیت یاد کرد و اظهار داشت: کسب دانش و تجربه باید در جهت خدمت به هم نوعان باشد.

استاندار سمنان تاکید کرد: مهر ماه زمان رشد جوانه های امید برای کشور است و ضروری است آموزش و پرورش بذر محبت و مکتب اهل بیت(ع) در دانش آموزان جاودانه کند.

استاندار سمنان گفت: دانش آموزان در پاسخ به پرسش 'اگر استاندار بودید چه می کردید' هدف بزرگی را برای مسوولان استان ترسیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی متاثر از تحریم ناجوانمردانه دشمنان است که در تلاش هستند با ایجاد جنگ روانی و جنگ اقتصادی ملت را از ادامه راه مایوس کنند و مردم باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به پرسش مهر امسال مبنی بر این که نقش دانش آموزان در شرایط حاضر که جنگ اقتصادی علیه ملت ایران در حال شکل گیری است چیست، افزود: ملت ایران همواره با همدلی و هم زبانی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

چاوشی با بیان این که انقلاب پرتو کوچکی از نهضتی تابناک بوده است، یادآور شد: ملت ایران امروز هم می خواهد و در پای آرمان های انقلاب مانده و در مقابل استکبار ایستادگی کند.

به گفته وی، 40 سال قبل ملت ایران آمریکا را از کشور بیرون راند و امروز غیورمردان، اندشمندان و رزمندگان این مرز و بوم آمریکا را از خاورمیانه بیرون کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز