استاندار همدان:

دانش‌آموزان از قیام امام حسین(ع) درس ایثار و دفاع از حق را باید بیاموزند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵:۱۴
کد خبر: ۷۵۶۰۳۳
دانش‌آموزان از قیام امام حسین(ع) درس ایثار و دفاع از حق را  باید بیاموزند
استاندار همدان با اشاره به آغاز مدارس در ایام سوگواری حسینی گفت: باید دانش‌آموزان علت قیام امام حسین(ع) را بدانند تا بتوانند درس ایثار، فداکاری و دفاع از حق را بیاموزند.
 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدناصر نیک‌بخت یکشنبه یکم مهرماه در آئین گشایش مدارس در دبیرستان علاقبندیان شهر همدان، بیان اینکه حادثه روز گذشته اهواز رفتاری بی‌ارزش و بی‌هدف از سوی دشمن بوده است، عنوان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند و در ذهن خود ماندگار کنند که دشمن از هیچ عمل خبیثانه‌ای علیه کشور کوتاه نمی‌آید که البته این اعمال نتیجه‌ای جز بدنامی و محکوم شدن در دنیا ندارد.

وی با اشاره به ایجاد تفرقه در کشور توسط دشمن، ادامه داد: دشمن از هر حیله‌ای علیه ایران استفاده می‌کند و مردم ایران باید با اتحاد و همدلی از دولت دفاع کنند تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

نیک‌بخت با بیان اینکه دشمن توافقات بین‌المللی را همانند میز قمار می‌داند، اظهار کرد: هرگاه ‌این توافقات به ضرر خود دشمن باشد این میز قمار را همانند برجام برهم می‌زند و به همین‌ علت اقدام به برپایی جنگ روانی و اقتصادی علیه ایران می‌کند.

وی در رابطه با اهمیت کسب علم و دانش در سطح جهان، بیان کرد: شرایط دنیا و کشور ثابت می‌کند که امروز تنها علم و دانش حرف اول را در دنیا می‌زند.

استاندار همدان با تأکید بر اهمیت کسب مهارت در کنار دریافت مدرک تحصیلی، تصریح کرد: در دنیای امروز و آینده تنها دارا بودن مدرک کافی نیست و برای کسب موفقیت‌های بیشتر، نیاز به مهارت نیز احساس می‌شود تا بتوانیم هم برای خود و هم برای دیگران اشتغال ایجاد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز