معاون سینمایی حوزه هنری لرستان،خبرداد:

بهره برداری از سینما فلسطین بروجرد در مهر ماه سال جاری

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۱:۰۳
کد خبر: ۷۵۶۰۴۴
بهره برداری از سینما فلسطین بروجرد در مهر ماه سال جاری
سیاوش بیرانوند گفت: سینما فلسطین بروجرد ابتدای مهرماه ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ بیرانوند در جمع رسانه ها  با اعلام این خبر اظهار کرد: این سینما با ظرفیت بیش از ۸۰۰ نفر یکی از سینما های بزرگ کشور بشمار می رود و کار بازسازی آن اوایل سال گذشته آغاز گردید و با صرف هزینه ای بالغ بر پانزده میلیارد ریال آماده ی بهره‌برداری شده است.

او تصریح کرد:  موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز که مدیریت سینماهای حوزه هنری را بر عهده دارد تاکنون بخش عمده ای از سینماهای کشور را که عمدتاً عمر بالای چهل سال دارند مورد بازسازی قرار داده است که سینما فلسطین بروجرد نیز از جمله ی این سینماها بشمار میرود.

معاون سینمایی حوزه هنری لرستان افزود: این سینما پس از سینما استقلال خرم‌آباد دومین سینمایی است که در استان لرستان بطور کامل بازسازی شده و علاوه بر تعمیرات عمرانی به سیستم های روز صوتی و تصویری مجهز گردیده است.

بیراوند یادآورشد: علاوه بر سالن اصلی که بیش از هشتصد نفر گنجایش دارد یک سالن کوچک هم برای نمایش همزمان در نظر گرفته شده که امکان پخش همزمان دو فیلم را برای شهروندان علاقمند فراهم می سازد.

گفتنی است بخش عمده ی اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه فرهنگی به همت شرکت بهمن سبز توسط حوزه هنری مرکز تامین گردیده و با پیگیری های دکتر گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار است مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز