به مناسبت آغاز فصل مهر و بازگشایی مدارس؛

مراسم «زنگ مهر با کتاب» در لرستان به صدا در آمد

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۸:۲۱
کد خبر: ۷۵۶۰۴۸
مراسم «زنگ مهر با کتاب» در لرستان به صدا در آمد
مراسم «زنگ مهر با کتاب» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان در دبستان ابتدایی نیایش خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم «زنگ مهر با کتاب» با حضور معاون و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان در دبستان ابتدایی نیایش خرم آباد برگزار شد.

 در این مراسم که به مناسبت آغاز فصل مهر و بازگشایی مدارس و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان دانش آموزان برگزار شد، رضا مختارپور معاون اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، به معرفی خدمات فرهنگی کتابخانه های عمومی برای دانش آموزان پرداخت.

مختارپور از کتاب به عنوان یک دوست خوب و یار مهربان نام برد وافزود: باید دانش آموزان را از سنین پایه با مطالعه و کتابخوانی آشنا کنیم تا آنها از طریق انس با کتاب بتوانند بر آموخته های خود بی افزایند.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان در پایان، نقش مادران در قصه گویی و آشنا کردن کودکان و دانش آموزان با کتاب و کتابخوانی را حائز اهمیت فراوان دانست و از زحمات مدیر، معلمین و اولیای دانش آموزان در برپایی این مراسم تشکر کرد.

قصه گویی برای دانش آموزان بخش عمده این برنامه فرهنگی بود که در این بخش زهرا جشن نژاد کتابدار کتابخانه‌ عمومی شهید مطهری خرم آباد، گزیده ای از کتاب «خرگوش کوچولو، خرس رو بیدار نکنی» را به صورت قصه برای دانش آموزان بیان کرد.

نواخته شدن زنگ مطالعه، معرفی خدمات کتابخانه های عمومی، اهدای کتاب و بسته های فرهنگی به دانش آموزان و توزیع برگه های حاوی آدرس کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد از دیگر بخش های این مراسم بود.

اولیای دانش آموزان حاضر در این مراسم نیز ضمن استقبال از انجام این برنامه فرهنگی، تداوم چنین برنامه هایی جهت ایجاد انگیزه و گرایش دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی را خواستار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز