نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

تحریم‌های امریکا علیه کشور ما از روی ناتوانی است

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۶:۱۸
کد خبر: ۷۵۶۱۱۵
تحریم‌های امریکا علیه کشور ما از روی ناتوانی است
برکات جنگ تحمیلی را امروز در سراسر دنیا شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله  مصظفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آئین سان و رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در بزرگراه امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: کشور ایران اسلامی در چنین روزی که  دو سال از عمر نظام و انقلاب گذشته بود مورد هجمه قرار گرفت.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۲_۱۸-۳۰-۲۶

 او افزود: دفاع مقدس یک امر حیاتی بود، به کشور و دنیای اسلام حیات بخشید و به آنها معنا داد که چگونه باید در مقابل دشمن دفاع کنند. ومعنای مبارزه، مقاومت و ایستادگی را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دفاع مقدس سلطه و استکبار را به دنیا معرفی کرد و پدیده‌های تازه‌ای در دنیا از انقلاب متولد شد. دفاع مقدس سبب شد تا امروز در گوشه ای از لبنان حزب‌الله متولد شود.

علما ادامه داد: اگر چه عزیزانی در راه دفاع از کشور پرپر شدند و خسارت‌ها و صدمات فراموش نشدنی بر ما وارد شد اما همان طور که امام(ره) فرمود این جنگ برکاتی دارد که برکات آن را امروز در سراسر دنیای اسلام شاهد هستیم.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۲_۱۱-۴۷-۱۰

او به تحریم‌ها علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: آمریکا ناراحت است او باید بداند تحریم‌هایی که ممکن است ۱۰ تا ۱۵درصد تاثیر داشته باشد، سودی برایش ندارد.این تحریم‌ها از اول انقلاب بر ما حاکم بوده و آمریکا تحریم‌ها را از روی ناتواتی انجام می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز بسیج ده‌ها میلیونی متولد از هفته دفاع مقدس است متولد از نگاه پیر جماران و تاکیدات رهبر و فرمانده کل قواست.

آیت‌الله علما ادامه داد: باید قدر انقلاب را بدانیم.

او افزود: شاید یکسری مشکلات مانند گرانی و تورم باشد اما باید بدانیم که انقلاب و هشت سال دفاع مقدس چه پیام‌هایی داشت و آمریکا حق دارد که عصبانی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز