بسته های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه اجرا می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۷:۰۳
کد خبر: ۷۵۶۱۶۳
بسته های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه اجرا می شود
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه اعلام کرد: بسته های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه اجرا می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا کشتیبان با  اعلام اجرای بسته های سرمایه گذاری ، اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات انتخاب مشاور( مجری طرح ) برای تهیه بسته های سرمایه گذاری انجام یافته است .

وی با بیان اینکه طی ماههای مرداد و شهریور مقدمات فرآیند انتخاب مشاور برای تهیه بسته های سرمایه گذاری آماده شده است، اظهار کرد: این فرایند هم اکنون در مرحله انتخاب مجری طرح و مراحل نهایی عقد قرارداد است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت:  طی این کار نگارش و تدوین شرح خدمات کامل بسته های مشارکتی، شرایط و نحوه ارزیابی مشاوران ( مجری طرح )، برنامه زمانبندی، پیش نویس قرارداد و سایر مدارک فنی مربوطه به صورت کاملا ابتکاری و با ملاحظه قوانین و مقررات نظام فنی و اجرایی تهیه و تدوین شده است.

به گفته کشتیبان با شروع قرارداد و تهیه بسته های مشارکتی گامی بلند در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برداشته و ضمن شفافیت بخشی به پروژه های سرمایه گذاری از پراکندگی عناوین و موضوعات سرمایه گذاری ممانعت کرده و با شناسنامه دار کردن و ارائه ایده به همراه تحلیل های اقتصادی و فنی اصالت و جاذبیت بیشتری به این پروژه ها بخشیده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز