قول های یک قهرمان

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۶۳۵۵
قول های یک قهرمان
ملی‌پوش خراسانی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم اما نتیجه آن به تیم باز می‌گردد من از جانب خودم قول می‌دهم بهترین بازیکن میدان باشم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فتانه پورآت ملی پوش خراسانی تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان که نماد غیرت این تیم محسوب می‌شود و چندی پیش در مسابقات آسیایی با دست شکسته به میدان رفت به عنوان دومین بازیکن امتیازآور شناخته شد، حالا خود را برای نمایشی قدرت‌مند در آسیا آماده می‌کند و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا با دست پر به آغوش فرزند خردسال‌اش بازگردد.

پورآت درخصوص شرایط تیم ملی گفت: در وضعیت آماده‌ای به سر می‌بریم، همه تیم با همدلی که داریم به دنبال سکو هستیم تا بتوانیم به کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۰ امیدوار باشیم و در آن مسابقات نیز حضور پررنگی داشته باشیم.

وی افزود: حداقل قولی که می‌توانم به مردم کشورم بدهم کسب عنوان بهترین بازیکن است چرا که نتیجه کلی به تیم باز می‌گردد و قابل پیش بینی نیست اما من از جانب خودم می‌توانم بگوی برای کشورم مانند دیگر اعضای تیم از جان مایه می‌گذارم.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر کشورمان ادامه داد: اصلی ترین حریفان ما چین وژاپن هستند همچنین افغانستان و تایلند نیز در یک سطح با این قرار دارند با این تفاوت که آنها از تجهیزات بهتری بهره‌مند می‌شوند.

پورآت خاطرنشان کرد: از رقبا شناخت کافی داریم در مسابقات اخیر توانستیم چین را شکست دهیم امیدوارم این اتفاق در اندونزی تکرار شود چند روز پیش از سوی فدراسیون ویلچرهای جدیدی دریافت کردیم کیفیت آنها با کشورهای رقیب برابری نمی‌کند اما از ویلچر های خودمان خیلی بهتر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز